Coca-Cola inwestuje w smakowe napoje Coke Zero
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 12-02-2013, 15:10
Coke Zero Chery została wprowadzona do sklepów brytyjskiej sieci Asda. Akcja ma podtrzymywać trend rosnącej sprzedaży tej marki w Wlk. Brytanii, która urosła w ubiegłym roku o ponad 9 proc.
Popularność marki Coke Zero w Wlk. Brytanii podsycana jest przez kampanię reklamową z James'em Bondem w roli głównej.
Wiśniowa wersja coke Zero ma być dostępna w 2-litrowych butelkach i puszkach 0,33 l. Jej wprowadzenie na półki Asdy będzie szeroko komunikowana przez sieć.
Powiązane tematy:
-
Coca-Cola w Rosji wyczerpuje zapasy
-
Rosyjskie linie lotnicze tną koszty. Nie będzie szampana ani Coca-Coli
-
Ukraina: Coca-Cola wznawia produkcję, Pepsi importuje napoje z Polski
-
Coca-Cola z nowatorską nakrętką. Ma być bardziej eko
-
Chiński rząd i kradzież technologii Coca-Coli. Kobieta skazana na 14 lat więzienia
-
Rosjanie podrabiają produkty Coca-Coli. CoolCola, Fancy i Street mają być lepsze niż oryginał
-
Rosjanie ruszyli z produkcją podrabianej coli. Komi Cola podbije rynek?
-
Elon Musk znów na zakupach? Poinformował, że zamierza kupić Coca-Colę
-
Maspex reaktywuje kultową markę napojów z PRL
-
Napojowi giganci wstrzymują sprzedaż w Rosji. "Nasze serca są z Ukrainą"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (2)
Nawza napoju to chyba Cherrrrrrrrry. Ponadto CC Zero rośnie, a napiszcie ile spada podstawowy wariant CC.
OdpowiedzCola Zero odbiera rynek głównie Diet Coke czy Light jak kto woli... obie w smaku beznadziejne ...u nas wińśnowa cola to Cherry Coke , a zagranica czesto Coca Cola Cherry
Odpowiedz