Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Coca-Cola: Social media nie przekładają się na sprzedaż

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 25-03-2013, 09:24
Coca-Cola wywołała dyskusję, upubliczniając wyniki badań, z których wynika, że jej działania marketingowe w social media nie przekładają się na sprzedaż. Bardziej efektywna ma być reklama display - podaje serwis marketing-news.pl.

Zdaniem Erica Schmidta, managera Coca-Coli odpowiedzialnego za strategię marketingową, tzw. szum (ang. buzz) robiony przez markę w mediach społecznościowych wpłynął na sprzedaż w zaledwie 0,001 proc., a więc w stopniu kompletnie nieistotnym statystycznie.

Zastrzegł on przy tym, że badanie dotyczyło jednego segmentu dóbr szybkozbywalnych, trudno więc przenosić jego wyniki na inne segmenty. Nie uwzględniono też niektórych aspektów mediów społecznościowych, takich jak dzielenie się treściami czy oglądalność filmów wideo.

Wyniki zaskakują, bo Coca-Cola, którą na Facebooku polubiło 61 milionów fanów, jest jedną z najsilniejszych marek w mediach społecznościowych.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Tomasz / Websoul 2013-03-27 09:27:05

    Mój komentarz: websoul.pl/blog/coca-cola-nie-lubi-social-media-komentarz

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!