W zestawieniu liczącym 500 pozycji na czele są obecnie brandy technologiczne.
Najbardziej wartościowa jest marka Google.
Inne
Coca-Cola traci na wartości
- Autor: Parkiet
- Data: 22-03-2011, 09:19
Coca-Cola jeszcze rok temu była trzecią najcenniejszą marką świata, jednak w najnowszym rankingu opublikowanym przez firmę Brand Finance spadła na 16. pozycję, a jej wartość stopniała o 9 mln USD (do 25,8 mld USD) - podaje Parkiet za The Guardian.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
Powiązane tematy:
-
Nowy napój zdetronizował Coca-Colę w Rosji. "Inna nazwa, ale rozlewnie te same"
-
Coca-Cola w Polsce będzie kontynuować inwestycje w produkty o obniżonej kaloryczności
-
Campa Cola - kultowy napój powraca na rynek. PepsiCo i Coca-Cola mogą czuć zagrożenie?
-
Mars wstrzymuje dostawy do znanej sieci. Coca-Cola będzie następna?
-
Inwestorzy ostrożni względem Coca-Coli i PepsiCo. Powtórzą los firm tytoniowych?
-
Coca-Cola i Marvel: limitowana linia napojów i loteria z nagrodami
-
Ekspertki Coca-Cola HBC: potrzeba więcej firm, które celebrują różnorodność
-
Gwiazda NBA twarzą Powerade. "Największa akcja marketingowa w 36-letniej historii marki"
-
Coca-Cola będzie droższa na całym świecie. Czy także w Polsce?
-
Coca-Cola nie odpowie za naruszenie konkurencji. Unijny urząd umorzył dochodzenie
komentarze (0)