• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Coca-Cola wprowadzi na rynek rosyjski 25 innowacyjnych produktów

Pomimo kryzysu koncern Coca-Cola ogłosił, że w 2009 r. zamierza wprowadzić na rynek rosyjski aż 25 nowych, innowacyjnych produktów. Jednym z nich będzie produkt pod marką Rich - sok owocowy wyciskany z tubki, jak pasta do zębów.
  • Autor: Adam Bogacz dla portalspozywczy.pl
  • Data: 25-02-2009, 08:55
Coca-Cola wprowadzi na rynek rosyjski 25 innowacyjnych produktów
fot. www.toxel.com

Produkt jest adresowany do dzieci, a przede wszystkim do ich rodziców, aby serwowali nowy produkt swoim pociechom jako zdrową przekąskę.

W najbliższym czasie na rosyjskim rynku pojawi się także szereg nowych wód aromatyzowanych, napojów energetyzujących oraz ice tea.

W 2009 r. Coca-Cola zamierza tez wprowadzić napoje z kategorii miejscowych smaków, jak lemoniada (limonad).

Przedstawiciele Coca-Coli twierdzą, że rynek napojowy w Rosji zmniejszy od 5 do 7 proc., ale we wprowadzeniu nowych napojów widzą szansę na kryzys. Miedzy innymi dlatego koncern zamierza zainwestować w tym kraju 1,2 mld USD w przeciągu najbliższych 3-5 lat.

W 2008 r. Coca-Cola wprowadziła na rosyjski rynek nowe napoje jak Sprite Ice, Fanta Apple i Vanilla Coca-Cola oraz miejscowy tradycyjny kwas chlebowy.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Paweł 2009-02-25 09:30:51

    Bez komentarza co rosja jest taka bogata mimo ze biedna?A w polsce czemu nie ma takich fajnych smakow co?

    Odpowiedz
  • qwertyy 2009-02-25 15:19:15

    A kiedy do nas zawita coke vanilla, orange lub limette? nowe smaki fanty ,sprite zero. zero innowacyjnosci na naszym rynku. Dobrze ze przynajmniej dali coke zero

    Odpowiedz
  • Prawnik 2009-02-25 16:21:41

    Dla zdrowia konsumentów, szczególnie dzieci lepiej, że jest mniejszy wybór produktów Coca Coli na rynku. W niektórych krajach Coca Cola jest wycofywana ze szkół. Podobne akcje mają miejsce również w Polsce. Co do Coke Zero, jest bardziej szkodliwy niż standardowy wariant.

    Odpowiedz
  • Coca cola - opresja 2009-02-25 17:07:18

    precz z globalnymi koncernami!!!

    Odpowiedz
  • AB 2009-02-26 08:17:48

    Oj coś wam się pomyliło i to nieźle. Coca-Cola wprowadza w Rosji w ramach tych 25 nowych - produkty prozdrowotne. Polacy sa bardzo konserwatywni i mniej zorientowani na Health & Wellness niż Rosjanie - to szok, ale to prawda. Tam na przykład już lokalne firmy wprowadzały napoje H&W - np WBD napój na urodę. A u nas - niestety wiocha. Świadcza o tym wasze posty - np. Prawnik - co do Coke Zero to kompletna bzdura. Coca-Cola jest w takim samym stopniu szkodliwa jak Hoop Cola, czy Polo Cola. Ze szkół usuwano napoje na cukrze, nie tylko Coke, ale jak się jest liderem to się cierpi. Qwertyy - z tego co wiem to badania wykazały, że te napoje w Polsce by sie nie przyjeły - niestety jeśli chodzi o innowacje to jesteśmy konserwatywni i generalnie wiocha (przeczytajcie jeszcze raz wasze posty). Paweł - masz juz chyba odpowiedź.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!