• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Coraz ostrzejsza konkurencja na rynku słodyczy

Rynek słodyczy rośnie wolno, a konsumenci zaciskają pasa. Wedel utracił pozycję lidera, ale broni nie składa - czytamy w Rzeczpospolitej.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 23-10-2012, 12:24
Coraz ostrzejsza konkurencja na rynku słodyczy

Magdalena Kołodziejska, kierownik komunikacji Lotte Wedel przyznaje na łamach Rzeczpospolitej, że jej firma straciła pozycję lidera rynku wyrobów czekoladowych. Zastrzega jednak, że Wedel nadal dominuje w segmencie pianek w czekoladzie oraz tabliczek czekoladowych. W tym pierwszym segmencie firma ma 62,7 proc. udziałów, a w drugim - 20,7 proc. W całym rynku produktów czekoladowych od stycznia do sierpnia jej udział wynosił 12,7 proc. wartościowo i 12,3 proc. ilościowo.

Jak podaje Rzeczpospolita, Wedla wyprzedził Kraft, którego średni wartościowy udział w polskim rynku słodyczy od początku roku wynosi 15,4 proc., a ilościowy 13,8 proc.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ja 2012-10-23 12:40:06

    A jak sie plasuja w tym zestaiwniu inni krajowi potentaci - Wawel, Colian, Mieszko ?

    Odpowiedz
  • Gall Anonim 2012-10-24 17:53:17

    Myślę, że Wawel i Colian około 6% a Mieszko około 4%.

    Odpowiedz
  • CUD 2012-10-25 00:03:53

    JUŻ NIE DŁUGO COLIAN NICZYM SZWAJCARSKI NESTLE ZDOMINUJE RYNEK, TZN. SŁODYCZE, PRZYPRAWY, NAPOJE, NIC TYLKO SPOŻYWAĆ. SKONSOLIDOWANIE PRODUKCJI W JEDNYM CENTRUM DA KOSMICZNY WZROST! TRADYCJA, TERAŹNIEJSZŚĆ, PRZYSZŁOŚC.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!