Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Danone chce umocnić pozycję na rynku wody. Wprowadza nową markę

Dzięki marce Żywiec Zdrój grupa Danone zdobyła ponad jedną piątą polskiego rynku wody, ale nie ma dosyć. Właśnie wprowadza na rynek nową markę Dobrowiankę - pisze "Rzeczpospolita".

Danone chce umocnić pozycję na rynku wody. Wprowadza nową markę
Dobrowianka jest wodą mineralną - Żywiec Zdrój to woda źródlana

Autor: Rzeczpospolita
Data: 21-04-2011, 08:19

Producentem Dobrowianki jest spółka Womir Spa, którą Danone w kupił 2010 roku. Do tej pory firma sprzedawała wodę Dobrawę, która zdobyła zaledwie ok. 1 proc. polskiego rynku wody.

Jak twierdzą analitycy, nowej marce wcale nie będzie łatwo podbić polskiego rynku. Konkurenci, m.in. producent wody Cisowianka, uważają, że sama zmiana nazwy i sposobu komunikacji nie wystarczy, aby zawojować rynek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Danone RSS ALERT    /    Womir Spa RSS ALERT    /    woda mineralna RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • wodnik szuwarek 2011-04-30 22:43:13
    No proszę. Pieniądz potrafi zdziałać cuda. Po 10 latach produkcji, wodę źródlaną można zmienić na mineralną .A jak ma się to do norm? Żeby dobrawianka była wodą mineralną, trzeba zmienić zawartość minerałów w 1 l wody. Szkoda, bo Dobrawa to był przyzwoity produkt, a Danone znowu coś s...doli. To jest od początku do końca woda źródlana, ale spece z Danone pewnie już uszlachetnili produkt, albo zapłacili gdzie trzeba :)
  • Pilam i jest supr 2011-05-10 06:38:06
    Jestes troszke niedoinformowany , jesli chodzi wode \"szuwarku\"
  • Pilam i jest supr 2011-05-10 06:38:29
    Jestes troszke niedoinformowany , jesli chodzi wode \"szuwarku\"

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.11.178
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!