Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Dilmah będzie sprzedawać herbatę przez internet i w sieci sklepów firmowych

Gourmet Foods, wyłączny importer herbat marki Dilmah do Polski, planuje uruchomić sklep internetowy, w którym miłośnicy herbat będą mogli kupić nie tylko różne ich gatunki, ale także akcesoria niezbędne do przygotowania napojów oraz słodycze ekskluzywnych austriackich marek. Firma zamierza też rozwijać sieć sklepów firmowych Specjały.

Dilmah będzie sprzedawać herbatę przez internet i w sieci sklepów firmowych

E-sklep ruszy prawdopodobnie już we wrześniu. Dzięki niemu mieszkańcy całej Polski będą mogli zapoznać się z pełną ofertą firmy. Dotychczas wszystkie dostępne w Polsce herbaty marki Dilmah (około 300 gatunków), zgromadzone w jednym miejscu, można było znaleźć jedynie w stołecznym sklepie firmowym Specjały. Oprócz herbat, na półkach Specjałów można znaleźć różne akcesoria oraz dodatki, jak np. czekoladki i torciki Pischinger oraz dżemy Staud's. Łącznie w ofercie jest ponad 400 różnych produktów.

- Jest to bardzo szeroki asortyment, który z natury rzeczy trudno pomieścić na półkach sklepów spożywczych, a nawet największych supermarketów. Otwierając Specjały chcieliśmy, aby Warszawiacy poszukujący określonych herbat Dilmah, a nie mający czasu i cierpliwości na szukanie ich w kilku lub kilkunastu sklepach, mieli takie miejsce - właśnie Specjały, w którym każdą herbatę Dilmah kupią - mówi Tomasz Witomski, prezes Gourmet Foods. Jak zapewnia, punkt stał się popularny również poza stolicą - wierni klienci przyjeżdżali do Specjałów z całego kraju, a nawet z zagranicy.

- Dziś, po kilku latach funkcjonowania sklepu, możemy potwierdzić, że nasze oczekiwania spełniły się tak dobrze, że uzasadniona jest realizacja pierwotnego planu - otwierania kolejnych Dilmah-Specjałów w innych dużych miastach Polski - zapowiada Tomasz Witomski. Prezes nie chce jednak zdradzić, od których miast rozpocznie dalszą ekspansję, ani kiedy można się jej spodziewać.

Specjały nie tylko mają być dodatkowym kanałem dystrybucji produktów, ich głównym zadaniem będzie pełnienie funkcji marketingowej. - Wartość sprzedaży realizowana przez sklep firmowy stanowi w naszej sytuacji 1-2 promile ogólnej sprzedaży. Nie na tym polega jednak jego znaczenie i finansowa rola. Ważne jest to, że sprzedaż pokrywa koszt funkcjonowania, a wszystko, co temu funkcjonowaniu towarzyszy jest naszym zyskiem - mówi Tomasz Witomski. - Najważniejszy chyba zysk dla naszej firmy to bezpośredni kontakt z indywidualnym, ostatecznym konsumentem - nabywcą. Możliwość obserwacji, wymiany poglądów, zrozumienia motywacji wyboru, uświadomienia sobie, które argumenty i dlaczego nie są zrozumiałe, to dla naszej firmy ogromna wartość dodana. Do tego dochodzi możliwość sprawdzania akceptacji nowych produktów, uzyskiwania bezpośrednich ocen naszych działań na rynku, w mediach - wyjaśnia prezes Gourmet Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Witomski RSS ALERT    /    Dilmah RSS ALERT    /    Gourmet Foods RSS ALERT    /    sklepy internetowe RSS ALERT    /    herbata RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.94.21.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!