Dyrektor Algidy: Lody na patyku stanowią połowę sprzedaży wszystkich lodów impulsowych
Najlepiej sprzedającym się formatem w Polsce są lody na patyku, które stanowią wartościowo około połowy sprzedaży wszystkich lodów impulsowych. Kolejnymi popularnymi formatami są rożki i kubki, daleko za nimi sandwicze czy batony lodowe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kopyto, dyrektor Algidy na Polskę i Kraje Bałtyckie.

Jak tłumaczy nasz rozmówca, sprzedaż lodów impulsowych ulokowana jest głównie w handlu tradycyjnym, a familijnych w nowoczesnym. - Pomimo, iż nadal znacząca większość sprzedaży generowana jest w małych i średnich sklepach rynku tradycyjnego, z roku na rok rośnie znaczenie kanału nowoczesnego, w tym supermarketów i sklepów dyskontowych - dodaje Marek Kopyto.
Algida zamierza wspierać sprzedaż lodów bezpośrednio w punkcie sprzedaży, zarówno w kanale nowoczesnym, jak i tradycyjnym - m.in. poprzez wskazówki dla handlowców dotyczące ułożenia lodów w lodówce oraz materiały reklamowe i promocje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.