Dyrektor Browaru Konstancin: Czas sprzyja browarom regionalnym
Nastroje konsumenckie dla małych browarów są bardzo pozytywne. Coraz częściej Polacy sięgają po prawdziwe piwo, a nie po produkty tanie i szybkie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiktor Sawoniaka, dyrektor ds. marketingu Browaru Konstancin.

Wiktor Sawoniaka podkreśla, że początek 2010 r. nastraja jego firmę bardzo pozytywnie. - Wprowadziliśmy nowe piwo, pierwsze w naszej palecie piwo ciemne specjalne Czarny Dąb. Zainteresowanie nim przeszło nasze oczekiwania - mówi dyrektor ds. marketingu Browaru Konstancin. - Wprowadziliśmy także gamę Konstancin - piw jęczmiennych - z Konstancinem Lekkim na czele. Jest to lekkie niskoodfermentowane piwo - tłumaczy.
W marcu Browar Konstancin planuje największą premierę - jedynego w Polsce piwa górnej fermentacji ze słodu żytniego. - Piwo będzie nazywać się "Żytnie". Nikt w Polsce nie produkuje tego popularnego np. w Niemczech piwa - zaznacza Wiktor Sawoniaka. - Piwo to jest wyjątkowe pod każdym względem, smaku, zapachu, koloru i również unikatowości na rynku - zachwala.
Zwraca uwagę na zainteresowanie piwami z górnej półki ze strony gastronomii. - Coraz więcej lokali chce mieć u siebie trunek wyróżniający się smakiem, podkreślający również wyjątkowość lokalu - zauważa dyrektor ds. marketingu Browaru Konstancin.
