Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Dyrektor Carlsberga: W FMCG liczy się szybkość rozliczania rezultatów w pracy

  • Autor: pulshr.pl
  • Data: 01-03-2013, 16:38
- W branży FMCG wszystko dzieje się szybciej, w związku z czym pracownicy są również szybciej rozliczani z rezultatów swojej pracy, a to powoduje, że dział personalny musi częściej reagować na potrzeby swoich wewnętrznych klientów, ponieważ jest więcej zmian - mówi Małgorzata Milczarek, dyrektor HR Carlsberg Polska.

Ruszył nowy seriws Puls HR. Kliknij i zobacz

Jaka jest rola przedstawiciela handlowego w waszej firmie?

Dalsza część artykułu (94%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • yellow 2013-03-04 09:31:48

    Wspaniały artykuł! Można się z niego dowiedzieć, że sprzedaż piwa jest sezonowa i że najwięcej sprzedaje się go latem. HR uchyla rąbka tajemnicy zdradzając, że PH obsługuje klientów w ubiorze który jest objęty "standardem" firmy. A, wszystko to okraszone zaskakującymi pytaniami oraz błyskotliwymi odpowiedziami. Naprawdę doskonałe. Coś nieprawdopodobnego!

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!