• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Coca-Coli: Przyszłość branży energetyków tkwi w budowaniu siły marki, a nie obniżaniu cen

Walka tylko ceną nie ma sensu z punktu widzenia budowania kategorii. Obniżająca się wartość kategorii powoduje tendencję do obniżania jakości produktów przez producentów posiadających marki o mało wyrazistym wizerunku oraz zniechęcenie do wprowadzania produktów innowacyjnych - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-05-2011, 16:38
Dyrektor Coca-Coli: Przyszłość branży energetyków tkwi w budowaniu siły marki, a nie obniżaniu cen

Jak podsumowuje nasza rozmówczyni, walka ceną nie służy więc zarówno producentom jak i konsumentom. - Przyszłość tkwi w budowaniu siły marki, a nie obniżaniu cen - mówi.

Iwona Jacaszek uważa, że kategoria energetyków w wersji "shots" wciąż ma perspektywy rozwoju. - Rynek "shots" powoli rośnie, ale jest to bardzo mała część tak naprawdę ciągle niszowej kategorii jaką są napoje energetyzujące w porównaniu z innymi kategoriami. Jest to zrozumiałe, gdyż są to napoje funkcjonalne przeznaczone dla określonej grupy konsumentów w określonych sytuacjach. Nie jest to napój przeznaczony do nawadniania organizmu, a do "zaaplikowania" szybkiej dawki energii, co oznacza, że jego dzienna konsumpcja powinna być ograniczona. - tłumaczy dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Małe spoznienie :) 2011-05-19 14:15:11

    Pani Iwono ten tekst jest spóźniony o ładnych parę lat, ponieważ dokładnie tyle czasu minęło od zepsucia rynku przez gellwe (tiger) oraz m.własne. Także Państwa firma wpisała sie w ten klimat patrząc na ceny w punktach sprzedaży :)) Jedynie red-bull pozostał wierny swoim ideom, co przypłaca regularnym spadkiem udziałów rynkowych. Co do jakosci to proszę się nie martwić, ponieważ sam wsad kosztuje grosze, więc nie bardzo jest co pogorszyć :)

    Odpowiedz
  • ewqd 2011-05-20 14:55:29

    Trzeba mieć nie po kolei w głowie by kupować Red Bula... Chyba że ktoś lubi wyrzucać pieniądze. Skład wszystkich napojów energetycznych tj 99, 9% woda z cukrem a pozostałej 0,01 jest tauryna,kofeina, barwniki i inne świństwa. Na czym więc polega przewaga Red Bulla nad resztą? Tylko na marketingu że znajdują bandy naiwniaków gotowych przepłacać za puszkę po 100x więcej niż jest warta... Oczywiście liczba zwolenników Red Bulla, Burn, Monstera i innych pseudo luksusowych energetyków nie spadnie, ale ja nie zamierzam dołączać do ich grona...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!