• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Coca-Coli: Ważne jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii

Nasza firma, wprowadzając na rynek nowości, równolegle rozwija produkt w stronę potrzeb tak konsumenta, jak i swoich klientów. Rozpoznawalność i wizerunek marki to dobra baza, ale bez właściwego wsłuchania się w potrzeby klientów, nie ma mowy o sukcesie rynkowym - powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl, Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-05-2011, 13:03
Dyrektor Coca-Coli: Ważne jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii

- Polski rynek jest bardzo konkurencyjnym, ważne więc jest, aby nowy produkt wnosił coś nowego do kategorii. Z jednej strony powinien odpowiadać na nowe potrzeby lub przyciągać do kategorii nowych użytkowników. Z drugiej strony musi mieć pozytywny wpływ na kategorię z perspektywy klienta np. budując jej wartość, pokonując bariery zakupowe, a tym samym zwiększając penetrację kategorii - tłumaczy Iwona Jacaszek.

Jak dodaje nasza rozmówczyni, przy dużej konkurencyjności rynku coraz trudniej jest przebić się z komunikacją do konsumenta, który jest bombardowany z każdej strony różnymi przekazami. - Dlatego dobrze jest włączyć do działań wspierających wprowadzenie nowości takich jak reklama w mediach, niestandardową formę dotarcia do grupy docelowej - komentuje.

Według Iwony Jacaszek, takim niestandardowym działaniem był m.in. projekt Burn'in Heads, czyli "głowy pełne pomysłów", który był skupiony był wokół wybranych obszarów sportu i muzyki klubowej, a także rpomował napój energetyzujący Burn.

- W 2011 roku staramy się zbliżyć jeszcze bardziej do tych grup społecznościowych, organizując, współorganizując i sponsorując różnego rodzaju eventy i wydarzenia ważne z punktu widzenia poszczególnych grup - podsumowuje dyrektor ds. korporacyjnych, Coca-Cola HBC Polska.

Czytaj także:

Dyrektor Coca-Coli: Przyszłość branży energetyków tkwi w budowaniu siły marki, a nie obniżaniu cen

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • znawca 2011-05-27 18:46:47

    wasz nie wnosi nic hehe

    Odpowiedz
  • znawca 2011-05-27 18:46:48

    wasz nie wnosi nic hehe

    Odpowiedz
  • zzz 2011-05-30 08:40:06

    doskonały strzał - znawca

    Odpowiedz
  • hgd 2011-05-30 09:03:54

    A co Coca Cola wie na temat w[prowadzania nowych produktów? Przecież jedyny napój jaki naprawdę wylansowali to klasyczna Coca Cola...reszta to szmelc:(

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!