• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Grupy Sobieski: Kwestią czasu jest osiągnięcie przez Krupnik pozycji lidera polskiego rynku

Marka Krupnik, należąca do producenta alkoholi Sobieski z grupy Belevedere, jest drugą na świecie najszybciej rosnącą wódką zgodnie z zestawieniem przygotowanym przez magazyn IWSR, poinformowała spółka w komunikacie. Spółka zapowiada, że "kwestią czasu" jest osiągnięcie przez Krupnik pozycji lidera polskiego rynku.
  • Autor: ISB
  • Data: 18-08-2011, 11:56
Dyrektor Grupy Sobieski: Kwestią czasu jest osiągnięcie przez Krupnik pozycji lidera polskiego rynku
Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Sobieski

- Zgodnie z sierpniowym zestawieniem przygotowanym przez renomowany miesięcznik the IWSR (the International Wine & Spirit Research), Krupnik Premium Vodka jest drugą na świecie najszybciej rosnącą marką wódki. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że wzrost Krupniku był niewiele mniejszy od rosyjskiej wódki lokalnej, jednak Rosja jest bezapelacyjnie pierwszym na świecie rynkiem wódki (ilościowo) - czytamy w komunikacie.

Krupnik Premium Vodka zadebiutował na rynku w marcu ubiegłego roku. Po kilkunastu miesiącach od pojawienia się na rynku wg firmy badawczej Nielsen marka zdobyła ponad 11 proc. polskiego rynku wódki, zaznacza spółka.

- Krupnik stale ugruntowuje swoją silną pozycję i jedynie kwestią czasu pozostaje, kiedy zdobędzie tytuł lidera polskiego rynku. Obecna pozycja wicelidera jest bardzo silna, a znakomite wyniki Krupniku w Polsce będą wspierane przez nasze wysiłki eksportowe. Za granicą, szczególnie na rynku amerykańskim, rekordy popularności bije nasza marka międzynarodowa - Sobieski. Jesteśmy pewni, że w tym roku Sobieski po raz kolejny nie tylko znajdzie się na prestiżowej liście "Elite Brands List", ale awansuje na silniejszą pozycję - powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny Grupy Sobieski, cytowany w komunikacie.

Na koniec czerwca 2011 r., udziały rynkowe Grupy Sobieski wyniosły 20,5 proc. i były wyższe o 3,4 pkt. proc. niż rok wcześniej.

Grupa Belvedere zanotowała w I półroczu łączne obroty w wysokości 422,4 mln euro, co oznacza wzrost o 9,9 proc. w stosunku do wyniku za I półrocze 2010 (+9,4 proc. przy stałym kursie i zakresie). W II półroczu roku obrotowego 2011 Belvedere przewiduje dalszy wzrost sprzedaży, porównywalny odnotowywanym od ponad roku.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!