• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Hoop Polska: Chcemy obsługiwać ok. 30 000 punktów detalicznych miesięcznie

Ubiegły rok obfitował w wiele zmian w Hoop Polska, które objęły także dział sprzedaży. Od listopada 2009 funkcję dyrektora sprzedaży pełni Robert Rohoza, który dokonał restrukturyzacji działu, powołując na stanowisko dyrektora sprzedaży tradycyjnej Grzegorza Klibera, dyrektora kluczowych klientów Janusza Godlewskiego oraz dyrektora trade marketingu Radosława Andruszczaka.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2010, 15:34
Dyrektor Hoop Polska: Chcemy obsługiwać ok. 30 000 punktów detalicznych miesięcznie

Rok 2010 rozpoczął się przede wszystkim znaczącym, 40-procentowym, wzrostem zatrudnienia w Dziale Sprzedaży - nowi Przedstawiciele Handlowi rozpoczęli pracę już od lutego br. Stworzona została nowa struktura działu, nowy podział regionalny, a założenia sprzedażowe uzależnione zostały od potencjału każdego regionu, począwszy od stanowiska Przedstawiciela Handlowego, a kończąc na stanowisku Regionalnego Dyrektora Sprzedaży.

Na początku kwietnia odbyła się konferencja sprzedaży Hoop Polska, na których - poza zaprezentowaniem zmian - omówiono nowe standardy pracy oraz nowy system motywacyjny w Hoop Polska, które w perspektywie tego roku mają poprowadzić firmę Hoop Polska do silnej pozycji w segmencie soft drinks.

- Przed naszym działem stoi dużo wyzwań. Wzrost zatrudnienia Przedstawicieli Handlowych, ASMs, zupełnie nowa struktura odpowiedzialna za współpracę z kanałem hurtowym, przebudowany dział KA oraz dział Trade Marketingu, profesjonalny dział trenerski, dział wspierający sprzedaż i dział audytu, stawia nasze siły sprzedaży na poziomie największych graczy na rynku - takie decyzje jak ta, zmiany strukturalne w dziale, atmosfera współzawodnictwa, etyczne zachowania, standardy przywódcze i zmotywowany zespół już procentują - mówi Robert Rohoza, dyrektor sprzedaży w Hoop Polska. - Ponieważ bez względu na zajmowane stanowisko w organizacji każdy z pracowników ma świadomość wagi swoich codziennych obowiązków. Poprzez powyższe działania planujemy obsługiwać bezpośrednio około 30 000 punktów detalicznych w skali miesiąca, docierając do naszych obecnych i potencjalnych konsumentów każdego dnia - dodaje.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!