• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym

- Przygotowujemy program, który ma na celu rozpoczęcie sprzedaży w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym. Pierwsze działania w tym temacie rozpoczniemy w przyszłym roku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-11-2012, 16:02
Dyrektor Hoop: Wkrótce rozpoczniemy sprzedaż w kanale HoReCa i w segmencie impulsowym
Marek Kmiecik, dyrektor marketingu, członek zarządu Hoop Polska

Jak tłumaczy Marek Kmiecik, HoReCa w Polsce jest dość trudnym rynkiem. - Próbujemy go właśnie zdefiniować i podzielić na kategorie. Naszą obecność na tym rynku chcemy rozpocząć nie od hoteli czy ekskluzywnych restauracji, gdzie trzeba płacić za wyłączność, ale od segmentu pizzerii, fast-foodów i tzw. małej gastronomii - mówi.

Dodaje, że w kwestii gastronomii w Polsce widać bardzo dużą przepaść pomiędzy dużymi miastami i resztą Polski. - W tej chwili - w sytuacji spowolnienia gospodarczego, sprzedaż w kanale HoReCa maleje. Gdy Polacy decydują się na posiłek poza domem, to wybierają tańsze lokale - tłumaczy Marek Kmiecik.

Jak deklaruje dyrektor - priorytetem dla Hoop Polska będzie segment impulsowy. - Planujemy rozpoczęcie sprzedaży w takich punktach jak kioski czy saloniki prasowe. Chcemy także zaistnieć w miejscach dużego natężenia ruchu pieszych, czyli np. na dworcach kolejowych czy autobusowych - dodaje nasz rozmówca.

W związku z planami zwiększenia obecności, firma planuje wprowadzenie kilku nowości - produktów w formatach impulsowych. Przypomnijmy, w 2012 r. Hoop Polska wprowadziła Hoop Colę w puszce.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Proud Assassin 2012-11-07 18:59:25

    Życzę powodzenia, ale niespecjalnie wierzę w sukces. Branża jest opanowana przez marki, należące do koncernów i nawet jeśli argumenty ekonomiczne przemawiałyby za podpisaniem papierów z Hoopem, to umówmy się...Te produkty są pozycjonowane jako tanioszka, nie wyobrażam sobie, że w pizzerii, dyskotece, restauracji knajpa nie serwuje Coca-Coli/Pepsi tylko Hoop Colę. Jako uzupełnienie oferty - średnio potrzebne, jako zastępstwo C-C, Pepsi, McKinley, Sprite, Fanty, MountainDew - bezsensowne. Ale może się mylę, będę się temu przyglądał.

    Odpowiedz
  • Ja 2012-11-07 22:12:36

    Kolega Kmiecik nie wie, że w QSR też się płaci za wyłączność, pozdro od ICiarza z CC :D

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!