• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor Kompanii Piwowarskiej: Polski rynek spożywczy jest złożony z wielu paradoksów

- Z jednej strony chcielibyśmy mieć jak najbardziej stabilne sceny surowców, z drugiej strony, regulacje, które mogłyby to zapewniać wpływają na konkurencyjność rynku i jakość surowców - mówi Eric McCloskey, dyrektor ds. projektów specjalnych Kompanii Piwowarskiej
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 24-05-2011, 11:17

- My jako producent piwa jesteśmy zdecydowanie po stronie wolnego rynku. My musimy szukać efektywności po stronie popytu - czyli w tym, co oferujemy konsumentom, jak i po stronie sprzedaży - czyli w sposobie współpracy z dostawcami na rynku - mówi mówi Eric McCloskey.

Eric Mccloskey twierdzi, że w branży piwnej działa zarówno wiele mikro browarów jak i dużych firm. Jego zdaniem w tym segmencie jest duża szansa dla firm małych i średnich.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • KP 2011-05-24 13:22:54

    A kim chcecie szukać tych dostawców na rynku lokalnym kiedy zwolniliście właśnie kupę ludzi.. ? Efektywność wykonaliście właśnie taką zagrywką..nie ma w tym nic z efektywności rynkowej czy popytowej..

    Odpowiedz
  • fil 2011-05-25 22:49:22

    Fałsz, fałsz ,fałsz i trucie bezbronnych i nieświadomych konsumentów swoimi chemicznymi wyrobami nazywanymi piwem.Takich zachłannych producentów karami po dupie.No ale w Polsce braknie ludzi wykształconych i światłych tego co się dzieje .Natomiast roi się od polityków,tych akurat możemy eksportować jako promocję do piwa.Gdyby wasze piwa choć trochę przypominały smakiem piwa nie chrzczone sytuacja była by inna .Jesteście zbyt pazerni i niecierpliwi na szybkie wzbogacenie się a stosując różne niechlubne metody sami sobie szkodzicie.My mamy nalewki i miody pitne .reszta uzależnionych wypije co podsuniecie inni oleją was.

    Odpowiedz
  • p 2011-05-27 21:54:37

    @ fil - niby racja, ale chciałbym swoimi działaniami tak sobie szkodzić jak szkodzi sobie KP.

    Odpowiedz
  • chmielarz 2011-06-03 21:29:37

    Scen z surowcami używanymi do produkcji piw przez koncerny produkujące na terenie Polski ,że ho,ho!!!!!!!!!!.Jestem w stanie zapewnić koncernowi surowiec chmielowy gwarantowanej jakości odpowiadający wszelkim wymogom po rozsądnych i stałych cenach.Czterech odmian chmielu ilości 5ton alfa kwasów.Chmiel produkowany i pochodzący od jednego producenta,który jest w stanie spełnić wszystkie wymagania browaru.Suche szyszki chmielowe o wilgotności do 10%.Mam pewność ,że taką ofertą nie jest zainteresowany żaden browar .Mnóstwo tego typu ofert wysłałem na cały świat i Wiecie ale żaden chętny do zakupu ,czy współpracy nie zgłosił się i nie zainteresował propozycją.Dlaczego jak myślicie przecież to duża oszczędność w stosunku do kupowania chmielu częściowo przetworzonego na granulat lub ekstrat.Jeszcze większa od zakupu drogiego surowca za granicą lub sprowadzać z Chin gdzie koszty transportu przewyższają koszty surowca. Brak zainteresowanych oznacza jedno ze względów oszczędnościowych dodaje się substancje sztucznie wytwarzane.I np.Browar Okocim oferuje piwo podwójnie chmielone co widać na reklamie surowe szyszkj chmielu dosypywane do produkcji piwa.Jest to wprowadzanie w błąd konsumenta i zapytać należy dlaczego za taki incydent do tej pory nie zostali ukarani wysoką grzywną.Jak można za wiarygodne odczytywać informacje z etykiet produktów jeśli to zwykła fikcja.Prosty wniosek mokrego chmielu nie używa się do produkcji piw ,niestety na reklamowanej taśmie przesuwają się szyszki nie suszone,inna barwa i inny sposób przesuwania się .I jak tak można mamić a w dodatki wymyślać historyjki.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!