• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Dyrektor spółki Wyborowa: Naszym celem nie jest tylko zwiększanie udziałów rynkowych

Spółka Wyborowa SA nie zamierza brać udziału w walce cenowej, jaka toczy się na polskim rynku wódki. - Wyborowa to marka, która nie będzie agresywnie konkurować ceną, nie zależy nam tylko i wyłącznie na zwiększaniu udziałów rynkowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu i członek zarządu Wyborowa SA.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 08-08-2011, 12:32
Dyrektor spółki Wyborowa: Naszym celem nie jest tylko zwiększanie udziałów rynkowych
Jean-Baptiste Mouton, dyrektor marketingu i członek zarządu Wyborowa SA

- Pracujemy intensywnie nad tym, aby coraz więcej Polaków sięgało po marki o autentycznej długoletniej tradycji, ugruntowanej przez dziesiątki lat pozycji rynkowej w kraju i docenione na świecie, a do tego grona bezsprzecznie należy zarówno Wyborowa, jak i Luksusowa - dodaje.

Jak podkreśla nasz rozmówca, wódka Wyborowa jest w Polsce liderem segmentu premium z udziałami na poziomie 19,9 proc. w kanałach sprzedaży, w których jest dostępna. Spółka powołuje się na dane AC Nielsen, na temat udziałów ilościowych w segmencie premium z pominięciem dyskontów, za ostatnie 12 miesięcy.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!