Dyrektor Teekanne: Chcemy nadal systematycznie rosnąć
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 05-11-2012, 11:16

- Chcemy nadal systematycznie rosnąć. Nie liczę na nagły wzrost udziałów, a to gdzie będziemy za rok, za pięć lat czy dziesięć, będzie zależało od naszej pracy jak i od otoczenia w którym będziemy funkcjonować - komentuje Maciej Rymski.
Polska to jeden z największych rynków herbaty w świecie. Są tu obecne najsilniejsze globalne marki, choć - jak wyjaśnia dyrektor Teekanne - niewiele firm, które są obecne w rankingu 15 największych producentów herbaty na świecie, jest także obecnych w Polsce. - Jest to Unilever, Tata, Ahmad i Teekanne. Pozostałe marki, to marki lokalne, bądź nawet regionalne (Herbapol, Dilmah). Rozpoczęcie biznesu w Polsce jest bardzo trudne. Wiele firm próbowało, nawet wielokrotnie, tak jak Pickwick czy Twinnings. Również rodzime próby stworzenia marki nie zakończyły się spektakularnym sukcesem i tu mam na myśli np. markę Irving. Obserwujemy natomiast powolne procesy konsolidacji polskiego rynku, np. przejęcie marki Bio-Active (obecnie Big-Active) przez firmę Herbapol - podsumowuje Maciej Rymski.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Chińska herbata Vintage może być lepszą inwestycją niż whisky
-
Międzynarodowy Dzień Herbaty. To jeden z najpopularniejszych napojów świata
-
„Herbapol-Lublin” S.A. otworzył sezon zbiorów. Firma planuje zebrać ponad 70 rodzajów roślin
-
GIS wycofuje 2 parte "Herbatki dla odchudzających się”
-
Herbaty Quebonafide zaleją rynek? Wiemy, kiedy trafią do Żabki i Biedronki
-
Kim jest Quebonafide, którego herbata właśnie trafiła do sprzedaży?
-
Miss Ti: Ile kosztuje napój Quebonafide dostępny w Lidlu?
-
Kofeina: W czym się znajduje i jaka jest jej bezpieczna dawka?
-
Herbata mocniejsza niż kawa. Raport nt. zawartości kofeiny 26 marek
-
15 grudnia - Międzynarodowy Dzień Herbaty
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
- Kombinat Konopny: Robimy produkty zupełnie neutralne światopoglądowo
komentarze (1)
Dilmah marką regionalna? Ta herbata jest obecna w 96 krajach świata...wypadałoby się dowiedzieć więcej o rynku herbaty i w Polsce i na świecie.
Odpowiedz