Dyrektor Teekanne: Herbata czarna zawsze była i będzie polskim narodowym napojem
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 25-10-2011, 11:53

Jak potwierdza nasz rozmówca, rośnie rynek herbat owocowych oraz czarnych aromatyzowanych. Spada natomiast wartość rynku oraz udział procentowy herbaty czarnej niearomatyzowanej. - Niewątpliwie dzieje się tak z powodu rosnącej popularności innych segmentów. Polacy coraz chętniej sięgają po produkty inne niż tradycyjna herbata czarna. Jeśli chodzi o preferencje smakowe to Polska jest krajem, gdzie królują takie smaki jak malina, owoce leśne czy cytrusowe - komentuje Maciej Rymski.
Dodaje, że Polska to rynek herbaty taniej. - Możemy się spodziewać, że w dalszym ciągu herbaty z segmentu economy będą na wysokich pozycjach. To czy segment premium będzie rósł zależy od sytuacji ekonomicznej w kraju oraz zasobności portfela Polaków, niemniej jednak to tylko jeden z aspektów i z pewnością dobrej jakości produkty premium zyskają coraz większe grono swoich zwolenników - mówi national sales manager Teekanne Polska.
komentarze (2)
Ja myśle że herbata ogólnie powinna byc naszym narodowym napojem. Uwielbiam ja . Ostatnio czytałem o festiwalu herbaty tutaj klub.dilmah.pl/blog/2011/09/30/usmiechnij-sie-przy-herbacie/ Jak dla mnie to naprawde bardzo dobry pomysł. Trzeba krzewic kulturę jej picia w naszym państwie bo to i smaczne i zdrowe.
OdpowiedzMoim osobistym zdaniem herbaty Teekanne są najlepszymi herbatami na rynku. Pijemy je całą rodziną. Nie zamienilibyśmy ich na żadne inne. Ostatni moją ulubioną została biała herbata z czerwonymi owocami, ale polecam wszystkie inne. Owocowe herbaty Teekanne są przepyszne, bardzo aromatyczne jak zaparzy się którąś z nich to pachnie w całym domu świeżymi owocami.
Odpowiedz