Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Dzięki odświeżeniu logotypu Lisner chce do końca br. mieć 25 proc. rynku przetworów śledziowych

Firma Lisner zdecydowała się na odświeżenie logotypu marki oraz zmianę szaty graficznej opakowań przetworów rybnych. Głównym celem zmian jest ocieplenie wizerunku marki i zdobycie nowych grup konsumentów. Do końca przyszłego roku nastąpi unifikacja logotypu na opakowaniach pozostałych kategorii.

Dzięki odświeżeniu logotypu Lisner chce do końca br. mieć 25 proc. rynku przetworów śledziowych

Autor: pr/portalspozywczy.pl
Data: 25-10-2010, 21:35

Marka Lisner na rynek polski weszła w 1991 roku, jako producent przetworów rybnych, które w pierwszych latach działalności firmy stanowiły 100 proc. portfolio. Spójna strategia marki idąca w parze z rosnącym zaufaniem konsumentów pozwoliły Lisnerowi osiągnąć pozycję lidera zarówno pod względem udziałów rynkowych, jak również wspomaganej i spontanicznej znajomość marki. Według danych firmy Nielsen udział wartościowy w sprzedaży chłodzonych przetworów śledziowych wyniósł na koniec lipca br 22,3 proc.

Sukces rynkowy przetworów rybnych zachęcił firmę do wprowadzenia nowych kategorii: past kanapkowych Pastella oraz sałatek warzywnych, mięsnych i rybnych Salateria. Systematyczny wzrost udziału procentowego nowych kategorii w portfelu marki (Pastella: 21proc., Salateria: 14 proc.) sprawił, że obecnie Lisner to nie tylko firma rybna, ale marka ogólnospożywcza. W konsekwencji tych przemian odświeżeniu uległo logo marki.

Jak wynika z przeprowadzonych badań dotychczasowy logotyp silnie kojarzył się z działalnością firmy w sektorze rybnym.

Stopniowemu odświeżeniu ulegnie także szata graficzna przetworów rybnych, które dzięki nowoczesnej kolorystyce, staranie rozplanowanej etykiecie oraz przykuwającemu wzrok „śmiejącemu się logo", pozwolą wyróżnić się spośród konkurencji i jak twierdzą przedstawiciele firmy zachęcą konsumentów do częstszych zakupów.

Odświeżeniu szaty graficznej towarzyszyć będzie wprowadzenie marynat olejowych w nowych wyrazistych smakach i mniejszych gramaturach, co pozwoli marce Lisner rozszerzyć grupę konsumentów o mniejsze gospodarstwa domowe.

Firma liczy, iż zmiana logotypu marki i odświeżenie szaty graficznej produktów rybnych w połączeniu z planowanymi działaniami reklamowymi, przyczynią się do wzrostu udziałów w rynku i pozwolą zamknąć obecny rok udziałem wartościowym w kategorii przetworów śledziowych na poziomie 25 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lisner RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • gin 2010-10-26 07:14:07
    Obserwując co dzieje się w takich firmach jak: Graal , Contimax , Komersmag , Seko i innnych dostępnych na półce sieciowej...powiem tak - kibicujemy Lisnerowi !
  • TW.ANTEK 2010-10-26 16:41:59
    NIECH LISNER NAPISZE PRAWDĘ GDZIE SĄ ROBIONE JEGO KONSERWY . W JAKICH FIRMACH . OPANOWALI RYNKI ZBYTU I NIEDOPUSZCZAJĄ INNYCH DO SPRZEDAŻY SWOICH WYROBÓW A INNE FIRMY NA POMORZU DLA NICH ROBIĄ I W ICH PUSZKACH A PLEBS MYŚLI SOBIE JAJA ŁADNA KONSERWA .NA TEN TEMAT MOŻE WAM DUŻO POWIEDZIEĆ BYŁY PRACOWNIK JÓZEF.
  • gin 2010-10-26 22:04:34
    Lisner nie liczy się w konerwach i liczyc się nie będzie !!!
  • KONESER 2010-10-29 17:13:30
    Niebawem cała półka rybna bedzie należeć do LISNERA i SALATERII !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Etykiety 2011-06-29 13:06:31
    Kolego, nie bedzie nie będzie. Poczytaj składy na etykietach. Konsument nie jest głupi. Wybiera smaki domowe, a nie chemię.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 52.3.228.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!