• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Eksperci ostrzegają nowego właściciela Harrodsa, by nie przesadzili z luksusem

Z ewentualnymi planami wprowadzenia luksusowego Harrodsa na nowe rynki międzynarodowe trzeba postępować bardzo ostrożnie, aby ochronić wyjątkową reputację tego sprzedawcy – takie ostrzeżenia przekazują eksperci nowym właścicielom znanej brytyjskiej marki. Po zeszłotygodniowych informacjach o sprzedaży Harrodsa, dyrektor zarządzający firmy Michael Ward poinformował, że ekskluzywny londyński dom towarowy liczy na ekspansję zagraniczną - czytamy w serwisie onet.pl za CNN.
  • Autor: onet.pl za CNN
  • Data: 12-05-2010, 14:20

Znany na całym świecie Harrods został sprzedany przez obecnego właściciela Mohameda Al-Fayeda katarskiej rodzinie królewskiej, za półtora miliarda funtów, czyli około 2,25 miliarda dolarów.

Ward, który ma pozostać na swym stanowisku także pod nowymi rządami, powiedział: „Pojawia się ogromna liczba możliwości. Są pewne wybrane miejsca na świecie, w których będziemy się rozwijać.”

Konsultanci ds. marki mówią już, że to mądra strategia dla liczącego 150 lat Harrodsa, ale ostrzegają, że może dojść do zbyt szybkiej ekspansji i utraty obecnego statusu. Zdaniem ekspertów największe perspektywy wzrostu dla Harrodsa są na Bliskim i Dalekim Wschodzie - ta firma raczej nie będzie w stanie rozwijać się na tak dojrzałym rynku, jakim jest Wielka Brytania, szczególnie w obecnych warunkach gospodarczych.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!