Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Inne

Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go" rośnie

  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2011, 12:12
- Nowy właściciel marki Frugo, spółka FoodCare, ma trudne zadanie do wykonania. Musi ponownie wypromować produkt, który zniknął z rynku już wiele lat temu. Powodzenie reaktywacji zapomnianej już marki zależy od tego w jaki sposób FoodCare zechce przekonać konsumentów do nowego napoju, w jaki sposób pozycjonuje markę, czym nowy produkt będzie się wyróżniał i do kogo będzie skierowany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko SA.
Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go
Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko

Kiedy przed laty Frugo wchodziło na rynek, był to napój dla młodych ludzi, jednak obecni nastolatkowie mieli po kilka lat i nie mają prawa pamiętać tej marki.

- FoodCare będzie musiał od nowa uruchomić siłę przekazu, jednak nie będzie to proste. Powrót na rynek marki Helena był o tyle łatwiejszy, że wielu konsumentów kojarzyło tę markę z napojem. Frugo dla wielu osób będzie zupełnie nowym produktem - mówi Marek Moczulski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (7)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • sdcx 2011-05-12 12:52:50

    Frugo to był ŚWIETNY napój i czekam z niecierpliwością na product z FoodCare!!! Myślę że zrobią to świetnie...

    Odpowiedz
  • o2 2011-05-12 13:30:03

    Foodcare nie da rady, inna firma tak, Gellwe nie. Zobaczycie

    Odpowiedz
  • ojciec dyrektor 2011-05-12 15:48:15

    nastolatki kojarzą frugo,więc niech zrobią frugo kids i frugo teens no i frugo z wódeczką oczywiście dla mnie i kolegów:). Chociaż od Wiesia to raczej nic nie kupuję... P.S. ewentualne prawa autorskie za mój pomysł dostępne po negocjacjach z adresem: bozwsz@wp.pl proszę portalspozywsz.ply o zachowanie tego postu jako materiał dowodowy w ewentualnym procesie o tantiemy!

    Odpowiedz
  • Anon 2011-05-12 16:00:39

    Jak będzie Frugo w plastiku to kogoś zamorduje.

    Odpowiedz
  • MadBull 2011-05-12 16:02:59

    Sądzę, że ostatecznie wszyscy zobaczymy FRUGO Energy Drink :) No to FRUGO Ps. Tantiemy pójdą jednak chyba do mniie Ojcze!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!