• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go" rośnie

- Nowy właściciel marki Frugo, spółka FoodCare, ma trudne zadanie do wykonania. Musi ponownie wypromować produkt, który zniknął z rynku już wiele lat temu. Powodzenie reaktywacji zapomnianej już marki zależy od tego w jaki sposób FoodCare zechce przekonać konsumentów do nowego napoju, w jaki sposób pozycjonuje markę, czym nowy produkt będzie się wyróżniał i do kogo będzie skierowany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko SA.
  • Autor: Magdalena Brzózka, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 11-05-2011, 12:12
Ekspert: FoodCare ma szansę reaktywować markę Frugo, bo kategoria napojów 'on the go
Marek Moczulski, niezależny ekspert i doradca, były prezes spółki Mieszko

Kiedy przed laty Frugo wchodziło na rynek, był to napój dla młodych ludzi, jednak obecni nastolatkowie mieli po kilka lat i nie mają prawa pamiętać tej marki.

- FoodCare będzie musiał od nowa uruchomić siłę przekazu, jednak nie będzie to proste. Powrót na rynek marki Helena był o tyle łatwiejszy, że wielu konsumentów kojarzyło tę markę z napojem. Frugo dla wielu osób będzie zupełnie nowym produktem - mówi Marek Moczulski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • sdcx 2011-05-12 12:52:50

    Frugo to był ŚWIETNY napój i czekam z niecierpliwością na product z FoodCare!!! Myślę że zrobią to świetnie...

    Odpowiedz
  • o2 2011-05-12 13:30:03

    Foodcare nie da rady, inna firma tak, Gellwe nie. Zobaczycie

    Odpowiedz
  • ojciec dyrektor 2011-05-12 15:48:15

    nastolatki kojarzą frugo,więc niech zrobią frugo kids i frugo teens no i frugo z wódeczką oczywiście dla mnie i kolegów:). Chociaż od Wiesia to raczej nic nie kupuję... P.S. ewentualne prawa autorskie za mój pomysł dostępne po negocjacjach z adresem: bozwsz@wp.pl proszę portalspozywsz.ply o zachowanie tego postu jako materiał dowodowy w ewentualnym procesie o tantiemy!

    Odpowiedz
  • Anon 2011-05-12 16:00:39

    Jak będzie Frugo w plastiku to kogoś zamorduje.

    Odpowiedz
  • MadBull 2011-05-12 16:02:59

    Sądzę, że ostatecznie wszyscy zobaczymy FRUGO Energy Drink :) No to FRUGO Ps. Tantiemy pójdą jednak chyba do mniie Ojcze!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!