Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

  • Autor: Gazeta Wyborcza Kraków
  • Data: 29-08-2011, 13:00
Na wierzchu T G R, pod spodem Black - tak swój napój energetyczny promuje firma FoodCare. Protestuje producent Tigera, a specjalista od reklamy uważa kampanię za strzał w dziesiątkę. - Wszystko jest legalne, nie używamy przecież słowa "Tiger" - tłumaczy producent Black - czytamy w "Gazecie Wyborczej".
Ekspert: Kampania napoju Black to majstersztyk

Przebrane za tygrysy hostessy rozdają na ulicy puszki napoju energetycznego przypominające puszki z napojem Tiger. - Proszę zerwać naklejkę z puszki - zachęcają. Po oderwaniu etykiety okazuje się, że napój wcale nie jest Tigerem, ale napojem Black. Na oderwanej etykiecie widnieje zaś nie nazwa Tiger, ale litery T G R ze śladami pazurów zamiast liter I oraz E. Taką kampanię promocyjną prowadzi firma FoodCare z Zabierzowa na ulicach większych polskich miast.

Dariusz Michalczewski uważa jednak, że swoim postępowaniem zabierzowska spółka łamie prawo i zasady uczciwej konkurencji. Jego zdaniem, takie ruchy pokazują siłę marki Tiger, a zarazem słabość produktów z oznaczeniem Black, skoro potrzebują takiego wsparcia.

Ekspert rynku reklamowego z Wyższej Szkole Psychologii Społecznej nie chcą oceniać, czy kampania promocyjna napoju Black jest etyczna. Jednak - jak twierdzi - posunięcie firmy FoodCare to z punktu widzenia marketingowego świetne rozwiązanie, ponieważ sugeruje klientowi, że to, co było kiedyś napojem Tiger, w rzeczywistości jest teraz napojem Black.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Eksperci żenada 2011-08-29 14:05:07

    O my god - eksperci.. Trzymajcie mnie ... Baba nie ma pojęcia co mówi...

    Odpowiedz
  • konsument 2011-08-29 14:35:04

    ...za to Ty masz pojęcie o czym mówisz hi hi hi, żenada...

    Odpowiedz
  • ASDX 2011-08-29 15:04:25

    Dariusz Michalczewski to "wybitny" znawca rynku reklamy, i Jego zdanie w tej kwestii akurat "bardzo" mnie interesuje....

    Odpowiedz
  • ptyś 2011-08-30 09:24:28

    Włodarski, Pawiński, Michalczewski pospołem "zajechali" markę Tiger.Skutecznie. Czy potrafią ja "podnieść"? NIE

    Odpowiedz
  • technolog 2011-08-30 09:55:14

    Brawo, brawo!!! tak trzymać. Jak wam ukradli markę, to trzeba walczyć!!!

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!