Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Ekspert: Tigerem może być zainteresowany jeden z dużych koncernów napojowych

  • Autor: WK, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-12-2010, 11:27
- Z pewnością marka Tiger, której wartość w 2010 r. wyceniono na 80,4 mln zł może być łakomym kąskiem dla wszystkich koncernów napojowych przegrywających rywalizacje rynkową z Food Care. Każda z firm: Coca-Cola, PepsiCo czy Red Bull mogłaby skorzystać na konflikcie wokół Tigera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting.
Ekspert: Tigerem może być zainteresowany jeden z dużych koncernów napojowych
- Każda z firm: Coca-Cola, PepsiCo iczy Red Bull mogłaby skorzystać na konflikcie wokół Tigera - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Adam Bogacz, właściciel AKB Consulting

Konflikt pomiędzy FoodCare a Dariuszem Michalczewskim trwa od lat, jednak w środę nabrał zdecydowanych rumieńców. Komornik zabezpieczył fabrykę i stocki magazynowe dotychczasowego producenta tego najbardziej popularnego w Polsce napoju energetyzującego. Spółka zapowiada złożenie zażalenia od decyzji sądu, tymczasem nieoficjalne źródła, do których dotarł portalspozywczy.pl twierdzą, że sprawa jest już zamknięta. FoodCare stanowczo temu zaprzecza.

- Nie znając konkretnych zapisów umowy pomiędzy Dariuszem Michalczewskim a Food Care trudno przesądzić kto ma rację, aczkolwiek można założyć, że sąd musiał mieć jakieś przesłanki skoro zdecydował się na tak drastyczny krok, jak wysłanie komornika. Obecna kampania prasowa wokół konfliktu zwiększa zainteresowanie marką. Niezależnie od tego kto będzie miał do niej prawa to jest ona bardzo łakomym kąskiem - zauważa Adam Bogacz.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • tbwa 2010-12-12 13:37:32

    Pan Michalczewski już pewnie zadbał o swoje interesy i już za kilka dni pewnie usłyszymy o nowym producencie. Będzie szok i jedynie Foodcare na tym straci. O pozycję lidera nie martwiłbym się, będzie w dalszym ciągu. Stop nieuczciwym biznesmenom, Włodarski Wiesław jest spalony w branży. Wszyscy już znają zasady jego działania

    Odpowiedz
  • klient 2010-12-12 13:39:39

    Sprawa już dawno jest zamknięta. Foodcare już nigdy nie powącha Tigera. Przecież to było wiadomo od miesięcy. Darek Michalczewski jak właściciel znaku Tiger pewnie już podpisał nową umowę z jednym z liderów branży fmcg. Będzie wesoło

    Odpowiedz
  • obserwator 2010-12-12 13:46:03

    Michalczewski i Partner of Promotion - nie da się ukryć, że Tiger wybrał najlepszych do wojny medialnej z Foodcare. Tylko czekać, kiedy będzie nokaut - Wiesław Włodarski, Foodcare i ich agencja TBWA będą niedługo spaleni w branży. Jestem bardzo ciekaw, jak się dalej będą toczyły sprawy, na pewno będzie ostro.

    Odpowiedz
  • janek 2010-12-12 13:49:36

    Będzie walka wśród producentów. Ale jedno jest pewne - ktoś zrobi na tym wielkie pieniądze. Ciekawe czy będzie to zagraniczny koncern czy krajowy. Ja obstawiam jednego z naszych.

    Odpowiedz
  • copywriter 2010-12-12 14:10:02

    Nie do końca zgodzę się z nim. Pewnie wizerunek Tigera powróci na puszkach nowego produktu, i znając życie zachowa pozycję lidera. Ciekawe kim jest ten ekspert. Ktoś go zna?

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!