Ekspert Zielonej Budki: Kategoria lodów premium będzie rosła najszybciej
Prognozujemy, że kategoria lodów premium będzie rosła w najszybszym tempie, dlatego w tym segmencie wprowadzamy nowości - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Rylska, marketing manager Zielonej Budki.

Jak tłumaczy Katarzyna Rylska, zdecydowany prym wśród kategorii produktowych w miesiącach letnich wiodą lody impulsowe. Niemniej jednak polscy konsumenci coraz częściej korzystają z oferty lodów familijnych. - I w tym segmencie mamy zdecydowany wzrost. Przy wyborze konkretnego smaku czy marki kierują się głównie wygodą opakowania - najpopularniejsze są plastikowe pudełka - dodaje.
Według danych firmy Nielsen sprzedaż lodów familijnych w okresie od stycznia 2010 roku do lutego br. wzrosła o 1,8 proc.
Kanał tradycyjny generuje większość obrotów Zielonej Budki. - W kanale tradycyjnym realizujemy najwięcej planów sprzedażowych - potwierdza Katarzyna Rylska. Zaznacza jednak, z roku na rok rosną także wyniki sprzedażowe w kanale nowoczesnym.
Aby podtrzymać te wyniki spółka planuje m.in. kampanie reklamowe oraz inne działania komunikacyjne, a także wprowadzanie na rynek licznych nowości produktowych.
Przeczytaj także:
Zielona Budka zrywa z sezonowością spożycia lodów. Ruszyła z konceptem lodziarni


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.