• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Eurosnack zakłada znaczne zwiększenie przychodów i zysków

Producent słonych przekąsek i biszkoptów sprzedawanych pod markami Chrupcie i Lajkonik zakłada osiągnięcie w 2012 r. 8,7 mln przychodu oraz 130 tys. zł zysku netto. W 2011 r. Spółka zanotowała 7,68 mln zł przychodu i 251 tys. zł straty netto.
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 02-08-2012, 10:21
Eurosnack zakłada znaczne zwiększenie przychodów i zysków
Eurosnack SA zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek

- W IV kw. 2011 r. wprowadziliśmy szereg wdrożeń optymalizacyjnych, m.in. w obszarze dywersyfikacji dostawców oraz obniżenia kosztów zakupu surowców. W rezultacie pozwoliło to nam na przekroczenie progu rentowności już w I kw. 2012 r. W związku z powyższym na koniec br. zakładamy osiągnięcie ponad 130 tys. zł zysku netto, w porównaniu do 251 tys. straty w roku 2011 - podała spółka.

Poza wdrożeniami na poziomie działalności operacyjnej wprowadzono także prace w zakresie modyfikacji struktur zarządzenia, tj. standaryzacji pracy pozwalającej na zwiększenie efektywności organizacyjnej. W efekcie ma to pozwolić na stworzenie jednolitej i spójnej wizji z przejrzystą strukturą organizacyjną tworzącą mocną pozycję negocjacyjną na tle konkurencji, co w perspektywie długofalowej będzie miało również istotne przełożenie na osiąganą rentowność.

- Na koniec 2012 r. spodziewamy się 13-proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży, które mają wynieść ok. 8,7 mln zł w porównaniu do 7,68 mln zł zanotowanych w 2011 r. Poprawa w tym obszarze to zasługa rosnącej sprzedaży na rzecz dużych sieci handlowych, co jest związane z m.in. coraz większą atrakcyjnością produktów bezglutenowych - mówi Ewa Kawałkowska, prezes zarządu Eurosnack SA.
.
W II kw. 2012 r. Eurosnack SA wprowadził do sprzedaży produkty oznaczone przekreślonym kłosem tj. znakiem nadawanym przez Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej.

Eurosnack SA zajmuje się produkcją i sprzedażą słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych ) a także biszkoptów. Klientami działającej od 1996 roku są aktualnie zarówno hurtownie, jak i duże sieci detaliczne.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Ciastek 2012-08-05 07:17:13

    No i jak miło! Fajnie, że na PS można poczytać info nie tylko o wielkich koncernach - ale również o małych ale dynamicznych firmach :)

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!