Fabryka Wódek Kopernik chce za rok sprzedawać miesięcznie milion butelek nowej wódki
Producent wódki Palykot, Fabryka Wódek Kopernik, nawiązał współpracę z Fashion TV - dla tej marki rozpoczął produkcję F Vodka. Do polskich sklepów trafi już na początku przyszłego tygodnia. Jednocześnie startuje sprzedaż międzynarodowa.

Powiązane tematy:
- Dziś na licencji Fashion TV działają kluby, powstają perfumy, odzież. Chcieliśmy poszerzyć naszą ofertę - mówił Michel Adam Lisowski, twórca Fashion TV. F Vodka będzie sprzedawana na całym świecie w dwóch wariantach: Luxury i Premium. w pierwszej kolejności zostanie wprowadzona na polski rynek, a następnie trafi na eksport do krajów z regionów Europy Centralnej i Południowo-Wschodniej. Światowym dystrybutorem F Vodki jest firma F Beverages.
- Na świecie F Vodka będzie sprzedawana w sklepach specjalistycznych oraz w sieci klubów, z którymi współpracujemy - dodał Stavros E. Stavrou.
Wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim została Fabryka Wódek Kopernik w Toruniu. Już na początku przyszłego tygodnia trafi do sklepów, m.in sieci Makro.- Chciałbym, abyśmy po roku sprzedawali naszej nowej wódki ok. milion butelek 0,7 l miesięcznie - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Mielewczyk, prezes toruńskiej Fabryki Wódek.
Prezesa nie przeraża ani kryzys ani silna konkurencja na polskim rynku wódki.
- Faktycznie, trafiliśmy na trudny okres - styczeń był w branży najsłabszy od 12 lat. Nie zraża nas to. Nam sprzedaż rośnie - powiedział serwisowi portalspozywczy.pl Krzystof Mielewczyk. - Biorąc pod uwagę obecną sytuację na rynku, chciałbym abyśmy na polskim rynku wódki w ciągu dwóch lat osiągnęli 5-6 proc. - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl prezes Fabryki Wódek Kopernik Krzysztof Mielewczyk.
Obecnie produkcja realizowana jest w zakładach toruńskiego Polmosu, które Krzysztof Mielewczyk dzierżawi. Już wkrótce syndyk ma zapraszać firmy do przetargu. Fabryka Wódek Kopernik zamierza kupić zakład. - Mam prawo pierwokupu, zamierzam z niego skorzystać - mówi nam Mielewczyk.
F Vodka będzie reklamowana przede wszystkim w kanale Fashion TV oraz w klubach sygnowanych przez tą stację. Dodatkowo Krzysztof Mielewczyk zadeklarował, że jego klub Solaris w Toruniu otrzymał licencję Fashion TV i po planowanym remoncie będzie oficjalnym klubem tej stacji.
