Family Frost ruszy z internetową sprzedażą lodów
Wkrótce Family Frost, spółka zależna Jago, chce rozpocząć sprzedaż lodów przez internet. – Szacujemy, że sprzedaż on-line po pierwszym roku działania e-sklepu będzie stanowić ponad 20 proc. przychodów naszej firmy – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Bogusław Kamiński, prezes Family Frost.

Sprzedaż przez internet spółka będzie prowadzić samodzielnie, pomijając współpracę z sieciami e-sklepów. Obecnie Family Frost ma 13 baz regionalnych, które będą stanowić podstawę do rozwoju sprzedaży on-line.
- Swoim zasięgiem obejmujemy obecnie ok. 2/3 powierzchni Polski, nasza sieć najsłabiej pokrywa północny-wschód Polski, najgęściej zachodnią i południową część kraju. Tak też będzie w najbliższym czasie w przypadku sprzedaży on-line. Docelowo jednak chcemy obsługiwać konsumentów w całej Polsce. Ma to nastąpić do 2013 r. - mówi nam Bogusław Kamiński.
Platforma internetowa ruszy prawdopodobnie po zakończeniu tzw. "wysokiego sezonu". - Obserwując doświadczenia innych, nierzadko większych firm, aby doszlifować działający projekt potrzeba ok. pół roku. Łatwiej to zrealizować po sezonie, kiedy mniej się dzieje - zauważa nasz rozmówca.
Obecnie priorytetem Family Frost jest przekształcenie firmy w spółkę akcyjną a w dalszej kolejności debiut na warszawskim parkiecie.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.