Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

FoodCare chce mieć nową twarz dla Tigera - rozmawia z Tigerem Woodsem

Po burzliwym konflikcie z Dariuszem "Tigerem" Michalczewskim, FoodCare nie poddał się w walce o rynek napojów energetyzujących. Mimo że, zgodnie z decyzją krakowskiego Sądu Apelacyjnego z 9 marca br., spółka ma zakaz sprzedaży i promocji napoju z oznaczeniem Tiger, FoodCare nie poddaje się i szuka nowej twarzy dla swojego dotychczas flagowego produktu.

FoodCare chce mieć nową twarz dla Tigera - rozmawia z Tigerem Woodsem
www.golf24.pl

Firma FoodCare rozpoczęła rozmowy z jednym z najbardziej rozpoznawalnych zawodników świata, Tigerem Woodsem. Dzięki niemu chce wzmocnić markę.

- Światowa populacja tygrysów liczy 3 200 osobników. Nie liczyliśmy Tigerów, po prostu rozpoczęliśmy rozmowy z tym najbardziej rozpoznawalnym. Połączenie energii, dynamiki, precyzji i niewiarygodnej skuteczności Tigera Woodsa z inspiracyjnym charakterem napojów, które oferujemy pod marką Tiger Black będzie połączeniem na miarę Masters - mówi Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Osoby z otoczenia Maspeksu i Dariusza Michalczewskiego zdziwione są oświadczeniem FoodCare. Podkreślają, że obecnie trwa proces odnośnie własności marki. - Na obecnym etapie, do zakończenia procesu, FoodCare nie może produkować napoju Tiger - podkreślają. Ile proces potrwa? Trudno przewidzieć. Według luźnych szacunków to kwestia nawet kilku lat.

- Nie rozumiem w jakim celu Foodcare informuje o sprawach związanych z marką Tiger, skoro tej marki nie może sprzedawać, ani reklamować - mówi Dariusz Michalczewski. - Proces przeciwko firmie Foodcare jest w toku i zapewne będzie dosyć długo trwał. Wobec tej sytuacji nie bardzo rozumiem, jaki produkt Tiger Woods miałby reklamować. Nie sądzę również, aby biorąc pod uwagę stan prawny Tiger Woods był zainteresowany rozpoczęciem jakiejkolwiek współpracy z firmą Foodcare - uważa bokser, który obecnie współpracuje z Maspeksem. 

- Firma FoodCare próbuje wywołać tylko szum medialny, ponieważ doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że zgodnie z postanowieniem Sądu Apelacyjnego w Krakowie na czas trwania procesu ma zakaz wprowadzania do obrotu i reklamy wszystkich produktów zawierających oznaczenia "Black Tiger", "Tiger Vit" lub jakiekolwiek inne oznaczenie z elementem "Tiger", niezależnie od sposobu jego przedstawiania. Od tej decyzji sądu spółce FoodCare nie przysługuje żaden środek odwoławczy. Bez względu na to z kim spółka FoodCare nawiąże współpracę - zakaz sądowy nadal będzie obowiązywał - mówi nam Dorota Liszka, rzecznik Maspeksu. I zapewnia, że jej firma kontynuuje rozpoczęte działania w zakresie rozwoju marki Tiger Energy Drink - zwiększa dystrybucję i rozpoczęła sprzedaż na rynkach zagranicznych. W ostatnim czasie wprowadziliśmy Tigera na rynek rumuński, bułgarski, litewski i łotewski - przypomina Dorota Liszka. - To są fakty, a nie zamierzenia. Zapewniam, że ciąg dalszy nastąpi - dodaje.

więcej informacji:

Wiesław Włodarski RSS ALERT    /    Dorota Liszka RSS ALERT    /    Dariusz Tiger Michalczewski RSS ALERT    /    Tiger Woods RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    Maspex RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (59)

  • gfgf 2011-04-04 12:47:06
    Brawo Włodarski, mam nadzieję że się dogadacie!!!
  • Kolejna bajka Wiesława 2011-04-04 12:50:46
    Ale bzdury!!!!!!!!!!!!!
  • Komornik w Foodcare - pracownicy przy kompach 2011-04-04 12:51:57
    heheheh buaaahahahahaha
  • andrzej47 2011-04-04 12:53:54
    Wzmocnić markę? Ale jaką? Chyba Frugo, bo Tigera już nie może produkować.
  • enki 2011-04-04 12:57:27
    a może jeszcze Leo Messi?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!