Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

FoodCare: Nadal możemy sprzedawać napój Black

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-10-2011, 14:16
- Podkreślamy, iż zakaz dotyczy wyłącznie reklamy produktu Black przy użyciu słowa Tiger i hasła "Oryginalny smak w nowym opakowaniu" - oświadcza firma FoodCare.
FoodCare: Nadal możemy sprzedawać napój Black

Jak wskazuje FoodCare, firma niezmiennie posiada prawo do sprzedaży i dystrybucji produktu Black. - Dlatego też zapewniamy ciągłość produkcji i w związku z tym dostaw produktu Blck do naszych kontrahentów - wynika z oświadczenia.

Firma zapewnia także, że 3 października zaskarżyła postanowienie zakazujące reklamowania produktu Blck, które zostało wydane przez Sąd Okręgowy w Gdańsku.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kapusta 2011-10-03 15:51:47

    Te desperackie próby ratowania tonącej marki (a raczej miernej kopii Tigera) jaką jest Black to ma być sukces? Przecież dystrybutorzy się już tylko z FoodCare'a śmieją.

    Odpowiedz
  • Marko 2011-10-03 17:31:14

    Kopią oryginalnego Tigera jest raczej produkt sprzedawany przez Maspex. Różnicy między smakiem Blacka a oryginalnym Tigerem (wypromowanym przez FoodCare) nie ma żadnej, więc co niby mieliby skopiować? Własna recepturę?

    Odpowiedz
  • fan 2011-10-03 18:47:43

    obecny tiger moze sie sprzedawac w remizie i na głębokiej prowincji, tylko i wyłącznie tam. Kształt butelki litrowej i półlitrówki przypomina kreta do rur!!! puszka tez nie lepsza. beznadziejny wygląd i smak! polecam lasvegasa

    Odpowiedz
  • dys 2011-10-04 08:43:02

    tylko jakie wsparcie sprzedaży i jakie promocje organizował na tej marce, a jakie organizuje maspex? Kolejna sprawa: Maspex NIE MA rozlewni i zleca produkcje garazowcom od marek własnych - w takim przypadku utrzymanie jakości jest bardzo trudne Zresztą wystarczy porównać wejście na rynek Frugo z wejściem na rynek Tigera z Maspexu. Fakt reklama tv leci, ale gdzie promocje w stylu Foodcare 1+1, 2+1 itd.? Gdzie głębokie rabaty dla dystrybucji żeby zapchać kanały towarem w trakcie akcji?

    Odpowiedz
  • ktoś 2011-10-04 19:00:18

    Ja uważam, żeby Wieśkowi Włodarskiemu napisać, czym może oskarżyć Maxpex, a troche tego jest, a widać że on już się w tym gubi, bo za dużo tego...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!