Spółka FoodCare, właściciel Tigera, który jest obecny na polskim rynku od 2003 r., wygrała już walkę o pierwsze miejsce na podium w rywalizacji producentów napojów energetycznych z Red Bullem. Teraz Wiesław Włodarski, prezes i właściciel FoodCare, wprowadzi na rynek nowy produkt o nazwie N-Gine. Napój już reklamuje Robert Kubica, kierowca Formuły 1.
Jak czytamy w Pulsie Biznesu władze spółki mają nadzieję, że nowy napój da im drugą pozycję w Europie, a w niektórych krajach uda się zdobyć nawet piewsze miejsce w rynku energetyków. Obecnie FoodCare podaje, że jest trzecim producentem na kontynencie, za Lucozade i Red Bullem, który jest z kolei numerem 1 w USA.
Poza tym FoodCare chce mieć swój zespół w F1, żeby o N-Gine mówiło się dużo i głośno, a marzeniem prezesa jest takie, żeby w tym zespole startował Robert Kubica. Jak informuje Puls Biznesu FoodCare myśli już o kolejnym produkcie. Spółka tworzy nową markę napojów izotonicznych o nazwie 4Move i szuka wielkiego sportowca, który zostałby twarzą kampanii reklamowej tego produktu.
komentarze (1)
roczny budżet zespołu F1 to pewnie z 80-100 mln USD... a to pewnie kilka razy wiecej niz cały zysk ze sprzedaży Tigera, więc z czym do ludzi...
Odpowiedz