• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FoodCare przejął kolejną znaną markę napojów

FoodCare kupił markę Blow - pierwszy w Polsce napój energetyzujący skierowany do kobiet. Dzięki inwestycji w promocję na poziomie 12 mln zł, w ciągu zaledwie roku FoodCare planuje ponad trzykrotnie zwiększyć udziały Blow w rynkowym torcie.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 05-12-2012, 09:21
FoodCare przejął kolejną znaną markę napojów
Wiesław Włodarski, prezes FoodCare

Marka Blow zadebiutowała na rynku w marcu 2011 r. Dzięki unikalnej recepturze poziomkowo-malinowego smaku z domieszką ekstraktu z hibiskusa i wody osmotycznej bardzo szybko przekonała polskie konsumentki, zdobywając ponad 5 proc. rynku w ciągu zaledwie dwóch miesięcy od debiutu. Obecnie udziały Blow sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc., m.in. inwestując 12 mln zł w promocję marki. Brand będzie sygnowany nazwiskiem znanej amerykańskiej aktorki. Spółka na razie nie zdradza jednak, z którą gwiazdą nawiązała współpracę.

- Jestem przekonany, że zakup marki Blow okaże się kolejnym sukcesem w historii FoodCare. Mamy bogate doświadczenie w kreowaniu brandów-liderów, które możemy z powodzeniem przekuć w rynkowy triumf Blow. Reaktywacja Frugo, wprowadzenie na rynek marki Black promowanej przez Mike'a Tysona czy debiut typowo kobiecej marki Fitella - to odważne posunięcia biznesowe, które przyniosły spodziewane efekty. Nasze marki są dziś numerami 1 w swoich kategoriach, pokonując nie tylko polskie, ale także globalne brandy, które dotychczas dominowały na sklepowych półkach - komentuje Wiesław Włodarski, prezes FoodCare.

Napój energetyzujący dla kobiet będzie produkowany w zakładzie FoodCare w Niepołomicach. Aby sprostać zapotrzebowaniu konsumentek, koncern spożywczy z Zabierzowa w nadchodzącym roku zainwestuje 4-5 mln euro w nową linię produkcyjną. Spółka planuje także zwiększyć zasięg marki.

Do tej pory Blow był dostępny tylko w takich miejscach, jak siłownie czy kluby fitness. Prezes Wiesław Włodarski zapowiedział jednak, że zamierza w pełni wykorzystać współpracę z partnerami biznesowymi i udostępnić produkt w ogólnopolskich kanałach dystrybucji, wprowadzając Blow wszędzie tam, gdzie obecne są już napoje FoodCare.

Decyzja o zakupie kolejnej marki napoju energetycznego jest elementem spójnej strategii FoodCare, zakładającej konsekwentne rozbudowywanie portfolio produktów i marek. Grupa FoodCare jest obecnie producentem takich marek, jak: Gellwe, Frugo, Fitella, 4Move, Buddha i dwóch brandów napojów energetyzujących - Black Energy Drink oraz N-Gine.

Według danych AC Nielsen krajowy rynek napojów energetycznych wart jest 825 mln zł i rośnie w tempie 31 proc. rocznie. Polska jest tym samym trzecim największym rynkiem w Europie pod względem wielkości konsumpcji energetyków.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • człowiek ulicy 2012-12-05 10:45:55

    Sasha Grey?

    Odpowiedz
  • Pracownik 2012-12-05 22:19:49

    dobrze jest poczytać czasem portal spożywczy, przynajmniej można się dowiedzieć co się dzieje w firmie, w której się pracuje:-)

    Odpowiedz
  • Do Pracownika 2012-12-06 13:34:22

    Oby Wiesław nie wręczył Ci wypowiedzenia przez portal spożywczy hehehe. Dla znających temat to wcale nie musi brzmieć jak żart !!

    Odpowiedz
  • klientka 2012-12-06 17:16:58

    prężna firma , dobrze zarządzana!!!! dobrze jest czytać o sukcesach firmy .Ta firme widać na rynku! kupuje żęlki , nowość i są naprawde super dla moich dzieci!!BRAWO GELWE!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • do klientki 2012-12-06 21:18:21

    Droga Klientko ! zamiast żelków, lodów i przesłodzonych soków z kupą koserwantów, sztucznych barwników, aromatów i innej chemii daj swoim dzieciom kanapkę z serem i szklankę mleka. Może teraz nie będą zachwycone, ale za kilkanascie lat będą ci wdzięczne. Mozna zrozumieć, że jako osoba związana z FC masz dostęp do tych produktów, jednak nastepnym razem zastanów się 2 razy czym karmisz swoje pociechy.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!