• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

FoodCare rusza z wielką kampanią napoju Black z udziałem Tysona

1 czerwca rusza wielomilionowa kampania promocyjna napoju energetyzującego Black z udziałem celebryty Mika Tysona. Jej celem jest pokazanie działania napoju, któremu nie oprze się nikt, nawet sam Tyson. Kampania będzie miała kilka odsłon, wzajemnie się uzupełniających.
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 01-06-2012, 10:28

30-sekundowe spoty "BLACK&White Room" i "BLACK Service Vending Machine" emitowane będą w głównych stacjach telewizyjncych (TVP, TVN, Polsat) oraz targetowanych kanałach muzycznych, filmowych i sportowych (MTV, Viva, Canal+, Comedy Central, Comedy Central Family, AXN, Canal+ Gol, Eska TV, Kino Polska, Fox Life, Extreme Sports, Orange Sport, AXN Sci-Fi, Canal+Sport, BBC Lifestyle, Universal Channel, Fox, Nat Geo Wild, 4FunTV, Rebel.tv, TV.Disco). Dłuższe spoty uzupełni krótki 8-sekundowy spot sponsorski, również z udziałem Tysona.

Dopełnieniem kampanii telewizyjnej jest outdoor: prawie 1000 ogólnopolskich billboardów oraz wielkoformatowe siatki w Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu, wszystkie sygnowane podpisem Tysona.

Czerwiec to także odsłona nowej strony internetowej marki, utrzymanej w konwencji planu filmowego, z Tysonem w roli głównej.

Działania w Internecie obejmą również serwisy VoD, portale modowe oraz media społecznościowe.

Kampania Tak działa BLACK! potrwa do końca czerwca br., aktywności internetowe aż do końca roku. Za kreację i realizację spotów telewizyjnych odpowiada Testardo Gram (GREY Group). Media zakupił dom mediowy Mindshare.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • diu 2012-06-01 12:35:21

    Dopiero teraz ??? No cóż lepiej pozno niz wcale, ale mnie i tak to nie przekonuje.

    Odpowiedz
  • adrian 2012-06-12 10:49:04

    Teraz bedzie ciezko im sie przebić przez Tigera z Mamedem, to jest gość z klasą.

    Odpowiedz
  • aktor 2012-06-13 14:51:28

    potwierdziło się to, ze Tyson już sportowcem nie jest, za dużo w tym wszystkim aktorstwa...

    Odpowiedz
  • inez 2012-07-03 09:07:48

    Kompletnie sie nie podoba w tej reklamie i mysle ze zrobił to tylko i wyłacznie dla kasy.

    Odpowiedz
  • adam 2012-07-03 09:08:44

    Kiedys moze jeszcze go lubiłem, ale teraz po tym co widze, jak nawet serki by reklamował to jestem na nie

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!