• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Forum Rynku Spożywczego i Handlu - 8 i 9 listopada. Poznaj agendę!

14. edycja Forum Rynku Spożywczego i Handlu odbędzie się już za nieco ponad miesiąc. Będziemy rozmawiać m.‌in. o żywności w świecie VUCA, o cyfrowej transformacji branży FMCG, o produktach skrojonych na miarę postcovidowych czasów, a także o nowej przyszłości handlu.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2021, 10:03
Forum Rynku Spożywczego i Handlu - 8 i 9 listopada. Poznaj agendę!
Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2021 odbędzie się 8 i 9 listopada w warszawskim hotelu Sheraton!/fot. PTWP

Już 8 i 9 listopada w stołecznym hotelu Sheraton obędzie się Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2021.

Zapraszamy do zapoznania się z Agendą XIV FRSiH.

ZAREJESTRUJ SIĘ

8 listopada 2021 r.
Inauguracja: Żywność w świecie VUCA: trendy, rynek, prawo | 8 listopada 2021 r. | 9.00-11.00 | 

Ekologicznie = ekonomicznie? Produkcja i produkty w zgodzie z naturą i zero waste

Które z pandemicznych trendów zostaną z nami na dłużej?

Czego nauczyła nas pandemia? Odrobione lekcje firm 

Krajowy Plan Odbudowy, Polski Ład i inne legislacyjne rozwiązania – jaki mają wpływ na biznes spożywczy?

Drożejące surowce i wyższe opłaty + Zielony Ład. Koniec epoki zwiększania wolumenów?

Opłata cukrowa, podatek od handlu, reklam i opakowań a rentowność firm 

Nowe opakowania. System kaucyjno-depozytowy rewolucją dla firm spożywczych
 

Eksportowa swoboda a polskie sukcesy. Pandemia okazją dla przygotowanych | 8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00


Pandemia nie zahamowała apetytu eksporterów. Najbardziej perspektywiczne kierunki sprzedaży

Protekcjonistyczne zaczepki – skala problemu i oczekiwane reakcje polityków

Trzy kwartały o brexicie. Praca w erze ceł i nowych kosztów

Polskie regulacje a produkcja żywności za granicą. Podatki i opłaty wpłyną na konkurencyjność firm na rynku zewnętrznym?

USA, Azja, Afryka – eksportowy „dream” czy realne plany polskich eksporterów?
 

Biznes spożywczy 4.0 – zdolności produkcyjne do potęgi | 8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00


Automatyzacja i robotyzacja – must have branży spożywczej

Niskie zużycie energii, odzysk chłodu/ciepła, biogaz, fotowoltaika – ekologiczne inwestycje w zakładach

Jak mądrze oszczędzać na ekologii?

Nowe zasady produkcji a zmiany w produktach i opakowaniach

Sztuczna inteligencja i digitalizacja w zakładach spożywczych

Nowe technologie dla nowych pracowników. Jak zmiany w zakładach przekładają się na potrzeby kadrowe firm?

Sprawniej, szybciej, wydajniej – rola logistyki wewnętrznej
 

Konsolidacja: Postpandemiczny rachunek zysków i strat | 8 listopada 2021 r. | 11.30-13.00

Czy dopiero 2022 przyniesie ożywienie w fuzjach i przejęciach?

Nieoczywiste przejęcia. Jakich ruchów nie spodziewa się rynek?

Gracze spoza UE zainteresowani polskim rynkiem żywności – dlaczego?

Polskie firmy a ekspansja zagraniczna – jakie kierunki? Wyzwania

Firmy rodzinne – kiedy nastąpi konsolidacyjny boom?
 

Cyrkularny świat, cyrkularny biznes, cyrkularny handel | 8 listopada 2021 r. | 13.30-15.00

Rozwój firm w duchu zrównoważonego rolnictwa: idee, modele, wyzwania

Społeczna odpowiedzialność w miejsce marketingu – nowa rola biznesu?

Proklimatycznie, zielono, prospołecznie – zmiana, która dzieje się dziś

Europejskie rolnictwo pod presją Zielonego Ładu. Jakich zmian (nie) spodziewają się firmy? Ile będzie kosztował?

Cyrkularny obieg: nowe podejście do zasobów, produktów i opakowań

Nowe przykazania: niemarnowanie żywności, wody i energii
 

Cyfrowa transformacja branży FMCG | 8 listopada 2021 r. | 13.30-15.00

Digital Company: zarządzanie, procesy biznesowe, rynek, produkt

Znaczenie informacji cyfrowej dla rozwoju firmy i rynku

Fabryka w trybie zdalnym. Nowe formy wsparcia produkcji 

Dane – nowe złoto. Jak umiejętnie z nich korzystać? 

Handlowe wyzwania _ wsparcie procesów sprzedaży
 

Mięso w sieci wyzwań | 8 listopada 2021 r. | 13.30-15.00

Drobiarstwo – kolejny zły rok. Krajobraz po pandemii i grypie ptaków

Zielony Ład, zakaz stosowania klatek – branża wobec ekowyzwań

Zmiany trendów konsumenckich a rynek mięsa. Rewolucja czy ewolucja?

Kontrola kosztów w branży mięsnej – klucz do sukcesu 
 

Innowacje = rozwój. Produkt skrojony na miarę postcovidowych czasów | 8 listopada 2021 r. | 15.30-16.45

Dział R&D – nowe serce zakładu spożywczego

Lokalnie, prosto z farmy, pod nazwiskiem – koniec z anonimowymi produktami

Specjalnie dla Ciebie – personalizacja produktów spożywczych

Kreowanie nowych produktów na nasyconym rynku. Polska scena start-upowa w branży spożywczej

Sprzedażowa moc z social mediów. Jak współpracować z influencerami?
 

Wyzwania dla branży alkoholowej | 8 listopada 2021 r. | 15.30-16.45

Co piją Polacy?

Siła tradycji i nowych zwyczajów

Sprzedaż alkoholu w zdigitalizowanym świecie

Wpływ podatków na rozwój branży
 

Żywność roślinna – nowe produkty, nowa konsumpcja | 8 listopada 2021 r. | 15.30-16.45

Odpowiedzialna konsumpcja, etyczne aspekty – co skłania konsumentów do sięgania po roślinne produkty?

Szybko, łatwo, zdrowo, roślinnie – czego oczekuje konsument?

Młodzi wizjonerzy kontra doświadczeni gracze w walce o roślinne podium

Rynek żywności roślinnej w sieci unijnych regulacji 

Gastronomia wylęgarnią i testerem roślinnych trendów 
 

19.00 Gala wręczenia nagród Food&Retail Awards oraz Certyfikatów Dobry Produkt 

9 listopada 2021 r. 
Inauguracja: Nowa przyszłość handlu | 9 listopada 2021 r. | 9.30-11.00

Handel w czasach gospodarki obiegu zamkniętego i zero waste

Czego oczekuje nowy konsument?

Sklep przyszłości potrzebny dziś

Oferta odporna na zmiany – żelazny asortyment, nowe kategorie 

Po pierwsze nie szkodzić – rozporządzenia a zdrowa działalność

Na podatkowym sygnale – nowe daniny i ich konsekwencje

Siódmy dzień tygodnia – czy jest realna szansa na powrót handlowych niedziel?
 

Power of e-Commerce | 9 listopada 2021 r. | 11.30-13.00 

Liderzy online’owej rewolucji

Kierunki zmian i trendy w e-commerce

Konsument 5.0 – nawyki zakupowe online

Cena kontra wygoda – na co postawią Polacy?

Zakupy dla siebie czy dla planety – wyzwania zero waste

Zielona transformacja w logistyce i opakowaniach

Dostawa jest królem, czyli jak wyprzedzić oczekiwania konsumentów

Dostawa w godzinę – ze sklepowej półki pod drzwi klienta, czyli dark stores debiutują
 

HoReCaTrendsTalks I część. Zwinne gastrobiznesy/Elastyczni dostawcy | 9 listopada 2021 r. | 11.30-13.00

Jak konstruować gastronomiczny biznes – odporny na zawirowania i kryzysy?

Nowe czasy, nowe trendy, nowe menu

„Paragony grozy” przez cały rok? Rosnące koszty zmieniają biznes gastronomiczny

Jakość, unikatowość, lokalność – jak pozyskać idealny surowiec?

Pracownik pilnie poszukiwany – kto chce pracować w HoReCa

Formaty na fali – czy pandemia wykreowała nowych liderów handlu? | 9 listopada 2021 r. | 11.30-13.00

Dyskonty i supermarkety na fali, wszyscy liczący się gracze z ofertą omnichannel

Czy sklepy convenience nadal mogą liczyć na klientów impulsowych?

Gdzie teraz (nie) chodzi klient trafficowy?

Sklepy DIY rosną i przyspieszają rozwój e-commerce

Dyskonty non-food – lokalizacje poza centrami wyróżnikiem

Parki handlowe – wygodna i bezpieczna alternatywa dla dużych obiektów
 

Handel nowej ery, czyli RetailTech | 9 listopada 2021 r. | 13.30-15.00

Technologiczny blitzkrieg (automatyzacja, cyfryzacja, robotyzacja obsługi klienta)

Customer experience w cyfrowym świecie

Sztuczna inteligencja i big data zmieniają rynek 

Scentralizowane zarządzanie firmą, rozproszone dotarcie do konsumenta

Elektroniczna wymiana danych i obieg dokumentów, automatyzacja procesów

Sklep przyszłości – bezpieczny, dobrze zatowarowany, bezkontaktowy

Migracja do e-handlu B2B i B2C

Bezgotówkowo i cyfrowo – wpływ digitalizacji na płatności i rozliczenia
 

HoReCaTrendsTalks II część. Zwinne gastrobiznesy/Elastyczni dostawcy. Hyde Park HorecaTrendsTalks | 9 listopada 2021 r. | 13.30-15.00 

Gastronomia przenika się z produkcją żywności – restauracje w czasie pandemii zmieniły się w delikatesy

Boom na food delivery i dark kitchen

Rynek kawiarni w pandemii

Współpraca dostawca-gastronomia – razem przeciwko skutkom pandemii

Hyde Park HorecaTrendsTalks – cykl wypowiedzi osób z branży na bieżące tematy ze świata HoReCa
 

Przypominamy – zgodnie z przyjętą polityką i „Zasadami bezpieczeństwa", w Forum Rynku Spożywczego i Handlu, stacjonarny udział będą mogły wziąć osoby posiadające unijny certyfikat COVID, który ma jedną formę, ale trzy wersje:

Certyfikat poświadczający szczepienie (przyjęcie wymaganej dla danego preparatu liczby dawek szczepionki co najmniej 14 dni przed wydarzeniem)

Certyfikat poświadczający test: przedstawiający wynik, rodzaj i datę testu, wykonany do nie później niż 48 godzin przed rozpoczęciem Forum Rynku Spożywczego i Handlu

Certyfikat poświadczający wyzdrowienie po przebyciu COVID-19 w ciągu ostatnich trzech miesięcy.
 

Zasady bezpieczeństwa dostępne są tutaj.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!