Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Frosta: Przewidujemy rozwój kategorii ryb mrożonych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 15-01-2013, 12:08
Rynek ryb mrożonych jest rynkiem stabilnym. W roku 2013 roku nie spodziewamy się żadnych gwałtownych zmian, aczkolwiek historia ostatnich kilku lat pokazała, że zmiana to nieodłączna część współczesnej gospodarki. Długookresowo przewidujemy rozwój tej kategorii - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Aleksandra Wysocka, marketing menager FRoSTA sp. z o.o.
Frosta: Przewidujemy rozwój kategorii ryb mrożonych
Aleksandra Wysocka, marketing menager FRoSTA sp. z o.o.

Podkreśla, że obecnie rynek ryb mrożonych jest stabilny. Choć nadal znacząco odbiegamy od średniej europejskiej konsumpcji ryb, to jednak ich spożycie w naszym kraju sukcesywnie wzrasta. Dzięki licznym kampaniom społecznym namawiającym do spożycia ryb mamy świadomość jak ważny jest to element naszej diety, dlatego co raz częściej spożycie ryb w domu nie ogranicza się jedynie do tzw. ‘postnego piątku'.

Jej zdaniem dużym problemem Polaków jest brak wiedzy na temat ryb. - Często nie wiemy jaką rybę wybrać, jak ją oprawić oraz jak przyrządzić. Bardzo mało wiemy również o samych typach oraz o jakości wybieranego surowca. Polski rynek zalewany jest niskiej jakości rybami, których walory smakowe i ilość wartości odżywczych jest bardzo uboga. Ponadto często w ofertach sklepów znajdujemy filety, w których nawet ponad 30% zawartości stanowi glazura, czyli po prostu woda. Takie produkty stwarzają wiele problemów przy przygotowaniu a po rozmrożeniu znacznie zmniejsza się ich objętość co zniechęca konsumentów do całej kategorii - mówi Aleksandra Wysocka.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Dariusz Jabłoński 2013-01-16 09:32:36

    najlepsze produkty na rynku zarówno rybne jak i warzywne --najedzony

    Odpowiedz
  • były konsument 2013-01-16 14:21:31

    Kiedyś byłem wiernym konsumentem Frosty. Niestety, od czasu kiedy grubość panierki na rybach wzrosła niebotycznie, zasadniczo pogarszając jakość wyrobu gotowego, po prostu zrezygnowałem. Mam sentyment do marki i firmy, ale chcę jeść rybę w panierce, a nie panierkę na rybie. Dla mnie szkoda. Nie wiem czy dla Frosty....

    Odpowiedz
  • yoyo 2013-01-16 17:21:14

    Wraz ze wrostem świadomości wagi diety rybnej chyba powinien udział panierki maleć na rzecz \"gołych\" ryb, a frosta na dziś kojarzy sie raczej z panierką. I pod tym względem lepiej wygląda limito. Ale filet w panierce ze szpinakiem - pycha. Jak przestaną się bawić w kategorie w których ich nigdy nie było np. zupy to może im na zdrowie wyjdzie, czego życzę bo firma i produkty fajna

    Odpowiedz
  • Michał 2013-01-30 08:01:21

    Zobaczcie ile jest ryby w paluszkach Frosty, a w paluszkach Abramczyka (52% do 67%) .Ludzie,zacznijcie czytać etykiety !!!!

    Odpowiedz
  • Marek 2013-04-21 09:22:47

    Michał, jesli juz podajesz informacje na temat zawartej ilosci ryby w paluszkach Frosty i firmy Abramczyk to rob to poprawnie Zlote Paluszki Rybne Frosta - 57% (300g) Kapitanskie Paluszki Rybne Abramczyk - 65% (450g) Pomimo wiekszej ilosci fileta rybnego w paluszkach Abramczyka oraz wiekszego opakowania to ceny jednych i drugich paluszkow sa zblizone badz niewiele drozsze tych pierwszych. Zatem Frosta dyma nas na panierce i mniejszym opakowaniu. Wybor i osad zostawiam konsumentom. Z Frosty jedyne co pozostalo dobrego to jeszcze ich dania gotowe typu Paella, Gyros, Mexican Chicken

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!