Greenwashing to typowo marketingowy chwyt
- Autor: Olimpia Wolf
- Data: 08-07-2021, 09:41
Bycie ekologicznym stało się dziś modne, a konsumenci coraz chętniej wybierają produkty, które w jak najmniejszym stopniu wpływają na środowisko - mówi Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.

Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries o greenwashingu, fot. materiały prasowe
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Chcemy znać skład produktów, wolimy biodegradowalne opakowania, a zaangażowanie danej firmy w proekologiczne akcje to dla nas ogromny plus.
- Greenwashing to nie mówienie całej prawdy, ukrywanie niewygodnych faktów, które stawiałyby produkt czy też firmę w złym świetle.
- Na greenwashing nabierają się niewyedukowani konsumenci.
komentarze (0)