Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Greenwashing to typowo marketingowy chwyt

  • Autor: Olimpia Wolf
  • Data: 08-07-2021, 09:41
Bycie ekologicznym stało się dziś modne, a konsumenci coraz chętniej wybierają produkty, które w jak najmniejszym stopniu wpływają na środowisko - mówi Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries.
Greenwashing to typowo marketingowy chwyt Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Paweł Jaroszyński, CEO, Head of Social Media w agencji Pitted Cherries o greenwashingu, fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Chcemy znać skład produktów, wolimy biodegradowalne opakowania, a zaangażowanie danej firmy w proekologiczne akcje to dla nas ogromny plus.
  • Greenwashing to nie mówienie całej prawdy, ukrywanie niewygodnych faktów, które stawiałyby produkt czy też firmę w złym świetle.
  • Na greenwashing nabierają się niewyedukowani konsumenci.
Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!