• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Grupa Sobieski zmienia wizerunek i podwyższa jakość wódek Starogardzkiej, Krakowskiej i Ojczystej.

Grupa Sobieski - producent markowych alkoholi, w tym wódki Sobieski - poinformowała, że w całej Polsce dostępne są już wódki Starogardzka, Krakowska i Ojczysta w nowej szacie graficznej. Grupa Sobieski zdecydowała się na wprowadzenie nowych opakowań dla trzech różnych produktów przy jednoczesnej zmianie receptur alkoholi.
  • Autor: Grupa Sobieski
  • Data: 05-02-2009, 15:56

Obecnie, wódki Starogardzka i Krakowska są destylowane aż czterokrotnie.

W zeszłym roku Grupa Sobieski sprzedała blisko 22 miliony litrów Starogardzka Vodka, co daje jej 10,85 proc. udziału w rynku wódek czystych (Nielsen styczeń-grudzień 2008, udziały ilościowe). Druga marka wódki w Polsce od ponad pięciu lat należy do prestiżowego Klubu Milionerów, do którego trafiają jedynie te marki, których sprzedaż w ciągu jednego roku przekracza ponad jeden milion dziewięciolitrowych kartonów.

- Wódka Starogardzka jest bardzo popularną i rozpoznawalną marką alkoholu na krajowym rynku. Zintegrowane zabiegi technologiczne, mające na celu udoskonalenie receptury i podniesienie jakości alkoholu, w połączeniu ze zmianami opakowania, to ukłon w kierunku dotychczasowych, lojalnych klientów tej cenionej marki, i jednocześnie inicjatywa zmierzająca do zainteresowania nowych klientów tą marką - mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager w Grupie Sobieski.


Grupa Sobieski jest czołowym producentem i dystrybutorem alkoholi wysokoprocentowych w Polsce, jej udziały w rynku wynoszą około 24 proc. Przychody Grupy w Polsce w 2007 roku wyniosły ponad 2,2 mld pln. W skład Grupy Sobieski wchodzą: firma Sobieski Sp. z o.o., cztery zakłady produkcyjne w Polsce i jeden na Litwie, sieć własnych sklepów Galerie Alkoholi oraz jedenaście spółek dystrybucyjnych. Grupa Sobieski należy do Grupy Belvédère notowanej na paryskiej i warszawskiej giełdzie. W 2007 roku Grupa Belvédère, obecna na rynkach Europy, Azji i obu Ameryk, osiągnęła rekordową sprzedaż w wysokości 1 042 milionów EUR, o 35,5 proc. więcej w porównaniu z 2006 rokiem. Polska jest jednym z najważniejszych rynków dla Grupy Belvédère w Europie, generowanych jest tu ponad 40% przychodów ze sprzedaży całej Grupy.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!