Grupa Żywiec chce aby klienci "pokazali języki"
Rozpoczyna się promocja konsumencka marki Żywiec. W konkursie "Pokaż język!" premiującym humor, żart językowy i zabawy słowem można wygrać cenne nagrody. Poszukiwane są oryginalne i kreatywne przysłowia, które mogą wejść do języka potocznego na miarę kultowego zwrotu "prawie robi wielką różnicę".
Z początkiem marca br. w sprzedaży pojawiły się nowe opakowania piwa Żywiec. Są one elementem projektu „Pokaż język!". Jego ideą jest zainspirowanie do pozytywnego myślenia o języku polskim i wprowadzenie większej kreatywności w zwrotach i przysłowiach potocznie znanych. W konkursie liczyć się będzie nietuzinkowe podejście do tematu i wyobraźnia językowa.
Nad wysokiej jakości materiałem czuwać będzie jury złożone z osób, na co dzień „pracujących językiem i słowem". Twórczość oceniać będą: raper AbradAb, aktor Maciej Stuhr i muzyk Fisz. Najlepsi zdaniem jurorów uczestnicy konkursu otrzymają cenne nagrody
