• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Gwiazdor z Hollywood nie pomógł w Polsce wódce Sobieski

Polacy nie ruszyli do zakupów wódki Sobieski, choć zachęcał ich do tego sam Bruce Willis - informuje "Rzeczpospolita". Według danych, do których dotarła gazeta, udział wódki Sobieski w polskim rynku spadł do 3 proc. na koniec 2010 roku, z 4 proc. rok wcześniej.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 20-02-2011, 15:30
Gwiazdor z Hollywood nie pomógł w Polsce wódce Sobieski

"Rz" przypomina, iż od wiosny 2009 roku twarzą Sobieskiego jest amerykański gwiazdor filmowy Bruce Willis, którego wizerunek miał zwiększyć sprzedaż wyrobów koncernu, w Polsce jednak znacznej poprawy nie widać.

Jak pisze "Rz" Bruce Willis promuje Sobieskiego m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie w 2010 r. jej sprzedaż urosła o ok. 60 proc. Należy jednak dodać, że w ubiegłym roku udział Polski w sprzedaży wódki Sobieski wyniósł tylko 40 proc., a w kolejnych latach ma się jeszcze bardziej zmniejszyć.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • misio 2011-02-20 15:57:19

    a co to była za kampania?! można było wziąć pana Shreka - byłoby podobnie... A wzrost w usa??? hehehe ale jaki wzrost wartościowo? jeżeli sprzedawało się za 1000$...

    Odpowiedz
  • złoty wilk 2011-02-21 16:51:09

    Może Chuck Norris albo Mcgywer by sie nadali?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!