Hellena: W segmencie napojów light tkwi potencjał wzrostu
- Autor: PM, portalspozywczy.pl
- Data: 03-04-2013, 14:43

Jednak - jak przyznaje Sylwester Michałek - należy pamiętać, że większość rynku stanowią tradycyjne napoje, a warianty light swoich produktów mogą zaoferować tylko najsilniejsze marki.
- Na polskim rynku w segmencie napojów gazowanych oranżada Hellena jest jedynym napojem poza smakiem coli oferowanym w wersji light - dodaje.
W ofercie Jutrzenki Colian znajduje się sztandarowy produkt oranżadę Hellena w wersji light. Produkt ten zawiera 1 kalorię w 100 ml napoju i jest dostępny w butelce o pojemności: 1,25 l.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Jakub Żulczyk szuka wafli. Czy Familijne chałwowe są jeszcze dostępne?
-
Rosjanie podrabiają produkty Coca-Coli. CoolCola, Fancy i Street mają być lepsze niż oryginał
-
Konkurent o Bakallandzie i Purelli: Przemyślany ruch, który może dużo zmienić
-
Maspex reaktywuje kultową markę napojów z PRL
-
Sprzedaż słodyczy a inflacja: Mniej artykułów w koszyku zakupowym
-
Producenci napojów w coraz gorszej kondycji. Nadchodzą kolejne koszty
-
Prezes Coliana: Pandemia odbiła się na naszych wynikach
-
Duży producent o Polskim Ładzie i podatkach: To spowolni nasz wzrost
-
Branża czekoladowa liczy na udaną końcówkę roku
-
Colian: Ceny surowców i opakowań poszybowały w górę
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)