• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hellena wchodzi w segment napojów impulsowych

Hellena, marka należąca do porfolio Jutrzenki rozszerza ofertę o napoje impulsowe. Rozwija tym samym linię Oranżad, produktu, który jest najbardziej kojarzony z marką.
  • Autor: WP, portalspozywczy.pl
  • Data: 31-03-2010, 13:13
Hellena wchodzi w segment napojów impulsowych

Hellena jest rynkowym liderem w kategorii oranżad. - Myśląc perspektywicznie zdecydowaliśmy o rozwijaniu tej właśnie kategorii. Rozszerzenie oferty o nowe oranżady w butelkach o pojemności 0, 5 l to konsekwencja długoplanowej strategii firmy i kolejny etap rozwoju marki Hellena - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Jędrzejczak, Brand Manager Hellena.

Przedstawicielka Helleny dodaje, że poprzez rozbudowę oferty firma chce m.in. pozyskać odbiorców z młodszego pokolenia.

- Chcielibyśmy podtrzymać „kult" picia oranżady w naszym kraju - mówi Magdalena Jędrzejczak.

Hellena pod banderą Jutrzenki stara się odbudować swój wizerunek. - Na początku wprowadzania nowej strategii badania pokazały, że: "Wszyscy Hellenę znają, ale nie za bardzo chcą się z nią kolegować". Postanowiliśmy to zmienić. Postawiliśmy na jakość - mówił serwisowi portalspozywczy.pl Jan Kolański. - Obecnie marka Hellena jest postrzegana jako brand z wyższej półki, ale nie najwyższej - premium. Klienci ponownie odbierają produkty tej marki jako bardzo dobre jakościowo, zgodne z ich oczekiwaniami. Jak pokazują badania, smak napojów jest postrzegany przez klientów jako lepszy, niż się spodziewali - dodał.

Firma porządkuje brand, wprowadza napoje z dodatkiem soku, kojarzone ze zdrowiem, jakością. Nadal jednak Hellena jest kojarzona z oranżadą. - Być może sami wykreowaliśmy taki wizerunek, ponieważ jesteśmy liderem tego rynku - zauważał w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jan Kolański. Dlatego zapewne spółka rozpoczęła wprowadzanie napojów impulsowych od znanego produktu.

Oranżada w opakowaniach 0,5 l w tym miesiącu weszła do sklepów. Jest dostępna na rynku w dwóch kolorach: czerwonym oraz białym.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!