Herbapol chce usprawnić dystrybucję swoich produktów
Herbapol Lublin podpisał umowę z Asseco Business Solutions na wdrożenie platformy integracyjnej. Celem implementacji jest automatyzacja pracy oraz usprawnienie procesów biznesowych związanych ze współpracą w kanałach dystrybucji lidera na rynku produktów zielarskich.
System Connector Enterprise umożliwi spółce Herbapol-Lublin bieżące pozyskiwanie szczegółowych informacji na temat stanu zapasów swoich produktów u dystrybutorów oraz ilości sprzedanego asortymentu do poszczególnych punktów detalicznych. Rozwiązanie pozwoli na automatyczne mapowanie indeksów klienckich i produktowych (niezbędnych do efektywnej analizy) oraz kontrolę statusów poszczególnych przetwarzanych kategorii danych.
- Zdecydowaliśmy się na wdrożenie platformy integracyjnej Asseco Business Solutions, gdyż dotychczasowe monitorowanie współpracy z dystrybutorami było dla nas już niewystarczające. System Connector Enterprise pozwoli nam na znacznie efektywniejsze zarządzanie relacjami z siecią partnerów handlowych poprzez bieżący dostęp do informacji o rzeczywistej sprzedaży naszych produktów przez dystrybutorów oraz kontrolę ich stanów magazynowych - mówi Łukasz Cebula, Kierownik Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży z „Herbapol-Lublin" S.A.
Implementacja rozwiązania Asseco BS rozpoczęła się w pierwszym kwartale br. i potrwa do końca drugiego kwartału 2011 roku. Docelowo firma Herbapol-Lublin będzie zintegrowana z 28 dystrybutorami zlokalizowanymi w 36 oddziałach (tzw. źródła raportujące).
Connector Enterprise to narzędzie do efektywnego zarządzania siecią powiązań dystrybucyjnych. Rozwiązanie oparte jest na platformie integracyjnej Asseco BS, stworzonej w celu transmisji i przetwarzania danych (głównie danych handlowych). Przez system przechodzi średnio 20 milionów komunikatów miesięcznie.
