Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Herbapol chce w ciągu 3-4 lat zwiększyć eksport do 15-20 proc.

- Zakładam, że eksport w dobrze prowadzonej, ambitnej firmie spożywczej powinien osiągać przynajmniej 15-20 procentowy udział w strukturze sprzedaży. Jest to również naszym celem w perspektywie najbliższych 3-4 lat - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Roman Górny, prezes Herbapolu Lublin.

Herbapol chce w ciągu 3-4 lat zwiększyć eksport do 15-20 proc.

Do tej pory Herbapol Lublin był skupiony na sprzedaży krajowej. Dlatego też udziały eksportu w sprzedaży są dziś niewielkie, wynoszą zaledwie ok. 5 proc.

- Pokazuje to jednak potencjał wzrostu, jaki posiadamy w tym obszarze. Jesteśmy co prawda obecni na wielu rynkach zagranicznych, ale kolejnym krokiem będzie lepsza penetracja i lepsze wykorzystanie potencjałów tych rynków. Naszym zadaniem na najbliższe lata jest to, by Herbapol był bardziej znany na rynkach międzynarodowych - podkreśla prezes Herbapolu.

Jego zdaniem niektóre produkty mają na pewno potencjał by taki sukces odnieść - otrzymują liczne nagrody na międzynarodowych imprezach, często na odległych kontynentach. - W ubiegłym roku Green up otrzymał nagrodę "Best energy drink of Americas" podczas targów na Florydzie, a przed kilku zaledwie dniami przywieźliśmy z Paryża tytuł Category Winner wszystkich produktów bezalkoholowych na targach Sial d'OR - wylicza Roman Górny. W jego ocenie wyróżnienia pokazują, że Green Up jest już bardzo pozytywnie postrzegany w różnych miejscach na świecie.

- Dziś za tym musi pójść dystrybucja, a w przyszłości, mam nadzieję, także sukcesy handlowe. Myślę, że podobny potencjał posiadają także inne produkty Herbapolu tylko trzeba trochę większych i aktywniejszych działań z naszej strony. Te działania zostały w tym roku już zainicjowane, wzmocniliśmy dział eksportu i myślę, że w kolejnych latach będziemy widzieli tego odpowiednie efekty - mówi prezes Górny.

W jakim kierunku Herbapol będzie eksportować swoje produkty? Zależy to od zapotrzebowania i potencjalnej atrakcyjności produktu na danym rynku.

- Obydwa możliwe kierunki - tak Wschód jak i Zachód - są atrakcyjne. Zachód wydaje się o tyle naturalny, że jest to obecnie jedna strefa celna i ekonomiczna, nie ma tych barier, które istnieją z rynkami Wschodnimi. Rynki wschodnie posiadają natomiast inne atrybuty, które również należy wykorzystać - zauważa Roman Górny.

czytaj także:
Herbapol ma ambicje by stworzyć potężny holding spożywczy

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Roman Górny RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Green-Up RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT    /    eksport żywności RSS ALERT    /    żywność funkcjonalna RSS ALERT    /    napoje funkcjonalne RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • jubus 2010-12-22 16:20:37
    Życzę powodzenia naszej lubelskiej firmie. Szczerze mówiąc nie wiedziałem, że Green Up to produkt Herbapolu Lublin, nie pijam takich rzeczy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.51.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!