Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Herbapol ma ambicje by stworzyć potężny holding spożywczy

- Bylibyśmy dumni, gdyby Herbapolowi udało się stworzyć silną, polską grupę spożywczą i wykorzystując silną markę oraz nasze doświadczenie, wiedzę i duży potencjał finansowy, rozszerzyć ją również na inne kategorie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Roman Górny, prezes zarządu Herbapol Lublin.

Herbapol ma ambicje by stworzyć potężny holding spożywczy

Autor: Weronika Kreczko, portalspozywczy.pl
Data: 03-11-2010, 14:47

Herbapol Lublin chce brać udział w konsolidacji rynku. I chce mieć decydujący głos przy wyborze partnerów.

- Herbapol jest trochę specyficzną firmą, niesie za sobą unikalny profil i wymagania wobec produktu. Dlatego trudno byłoby nam znaleźć się w każdej grupie. Na pewno tego typu kreacja grupy musiałaby wychodzić od nas jako producenta, gdzie moglibyśmy dobierać różnego rodzaju firmy, brandy, kategorie, które również pasowałyby do profilu Herbapolu. Trudno nam więc założyć, by było możliwe połączenie z jakąś inną dużą firmą, z którą przecież niełatwo byłoby nam się dopasować pod kątem profilowym - mówi Roman Górny.

Podkreśla jednak, że jego spółka ma ambicje by rozwijać się zarówno organicznie jak i poprzez joint venture.

- Jesteśmy otwarci na potencjalne połączenia lub przejęcia firm, którym w czasach kryzysowych trudniej sobie radzić samodzielnie. Ale w grę wchodzą również partnerstwa z firmami, które dobrze sobie radzą na rynku, ale które mają świadomość, że perspektywiczne skuteczne konkurowanie z potężnymi koncernami, wymaga od nas krajowej konsolidacji. Bylibyśmy dumni, gdyby Herbapolowi udało się stworzyć silną, polską grupę spożywczą i wykorzystując silną markę oraz nasze doświadczenie, wiedzę i duży potencjał finansowy, rozszerzyć ją również na inne kategorie - podkreśla prezes.

Obecnie Herbapol skupipny jest bardziej na organicznym rozwoju.

- Jesteśmy jednak otwarci na tego typu i propozycje i rozmowy z firmami, które pod skrzydłami silnego, tradycyjnego krajowego gracza, widzieliby szansę, by lepiej się rozwijać. Równolegle rozglądamy się po rynku, prowadzimy analizy, tworzymy swoje typy takich optymalnych konfiguracji - dodaje Roman Górny.

Jak zauważa, spółka mogłaby rozpocząć działalność w nowych kategoriach, w nowych segmentach. - Napój Green Up pokazuje nasz potencjał w nowej kategorii. W podobny sposób postrzegamy wiele innych segmentów, ale w wybranych z nich również możemy zaistnieć poprzez współpracę z innym graczem rynkowym, już tam obecnym - wskazuje.

więcej informacji:

Roman Górny RSS ALERT    /    Herbapol Lublin RSS ALERT    /    Green-Up RSS ALERT    /    przejęcia RSS ALERT    /    konsolidacja RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT    /    moce produkcyjne RSS ALERT    /    napoje funkcjonalne RSS ALERT    /    żywność funkcjonalna RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • trade handler 2010-11-03 18:34:20
    Brawo Herbapol, Za wami stoją lata doświadczeń, bez żadnych wygłupów przekształceniowych, a teraz aktywnie wdrażacie ciekawe nowości. Prawie każdy Polak zna waszą markę i jeżeli to wykorzystacie, rynek wam to sowicie wynagrodzi, tzn. zostaniecie takim liderem jak Wedel, Hortex, czy w przyszłości np. Otmuchów. Konsumując produkty Herbapolu ma się tradycyjne poczucie bezpieczeństwa produktu i troski firmy o nasze zdrowie co daje satysfakcję klientowi!
  • ryś 2010-11-03 19:57:05
    tak! są fajni, a prezes ma całkiem fajną fotę
  • madzia 2010-11-04 09:57:58
    GREEN-UP jest pyszny!!! herbatki i syropy Herbapolu także - czekamy z niecierpliwością na kolejne nowości :)))

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!