Herbapol miał dobry 2010 r., podwoił sprzedaż napoju Green Up
- Z punktu widzenia rynkowego był to kolejny udany rok Herbapolu Lublin. Udało nam się osiągnąć 16-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży spożywczej, na który złożyły się wzrosty dwóch kluczowych kategorii produktowych, czyli syropów i herbat - ujawnił serwisowi portalspozywczy.pl Roman Górny, prezes spółki.

Prezes jest również zadowolony z rosnących udziałów w rynku energetyków. - Nasz innowacyjny, oparty na naturalnej guaranie napój energetyzujący Green Up wręcz podwoił swoją sprzedaż, osiągając już 3 proc. udziału rynkowego - mówi serwisowi portalspozywczy.pl.
Firma nie podaje wyników za 2010 r. Wiadomo, że w 2009 r. przychody sięgnęły 210 mln zł, zysk netto wyniósł 18,5 mln zł.
- Rok 2011 będzie właśnie rokiem kolejnych ambitnych zadań oraz, mam nadzieję, ciekawych zaskoczeń dla naszych konsumentów - mówi nam Roman Górny.
W wywiadzie udzielonym serwisowi pod koniec 2010 r. zapowiadał, że w II połowie 2011 r. na rynek mają wejść nowe produkty, być może w nowych kategoriach produktowych. - Mamy nowe pomysły, nowe produkty, planujemy też zupełnie nowe profile produkcyjne niż te, które do tej pory w firmie prowadziliśmy, ale temat ten oczywiście jest wciąż bardzo poufny - mówił prezes Herbapolu Lublin.
czytaj także:
Green Up chce zdobyć trzecią pozycję na rynku energetyków


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.