Jak tłumaczy Marek Kmiecik, jednostkowo Orangina jest za drogim produktem na polski rynek do sprzedaży w PET, a Hoop nie jest jeszcze obecny w kanale HoReCa. W Czechach i na Słowacji Orangina jest sprzedawana zarówno w szkle (kanał HoReCa) jak i opakowaniach PET 1,5 l i 0,5 l.

- W dalszym ciągu mamy podpisaną umowę na dystrybucję Oranginy w Grupie Kofola, umowę obejmującą Czechy, Słowację i Polskę. Umowa była podpisana w pakiecie dla całej Grupy, w tym również dla Hoop Polska (jako polskiej spółki Grupy Kofola) - kometnuje Marek Kmiecik.

Przypomnijmy, Hoop regularnie stara się wprowadzać na polski rynek nowości rodem z Europy. W ubiegłym roku była to ice tea na licencji znanej marki zagranicznej. Sara Lee, producent herbaty Pickwick, udzielił licencji na produkcję i dystrybucję produktów Pickwick Ice Tea dla całej Grupy Kofola.