Hoop Cola rozpoczyna kampanię nawiązującą do piłki nożnej
W najbliższy poniedziałek rusza też kampania telewizyjna i internetowa Hoop Coli pt. "Kibic Mały".
Konsekwentnie, po ubiegłorocznej kampanii "Polak Mały", tegoroczna kampania Hoop Coli, będzie przebiegać pod hasłem "Kibic Mały", co związane jest oczywiście z wszechogarniającym Polskę szaleństwem rozgrywek piłkarskich i olimpijskich. Obie platformy są bardzo mocno osadzone w esencji marki "Otwórz się na innych".
Kampania potrwa do końca maja. Składa się z 3 spotów - dwóch piętnastosekundowych i jednego trzydziestosekundowego. Spoty będą emitowane
w stacjach TVN, TVN 24, Polsat oraz w kanałach tematycznych oraz w Internecie - głównie Google, Youtube oraz portale społecznościowe.
Za kreację i działania interaktywne odpowiada Agencja Brain. Zakup i planowanie TV - Dom Mediowy MPG, zakup i planowanie kampanii Internet- owej Performance Media.
