Celem kampanii outdoorowej skierowanej do studentów jest: zbudowanie świadomości podwójnego "OO" jako unikalnej ikony marki Hoop Cola oraz dalsze budowanie nowego wizerunku marki Hoop Cola jako marki młodzieżowej, zabawnej i spontanicznej.

Kampania wykorzystuje cztery layouty - wariacje na temat podwójnego OO oraz cztery hasła: „Otwartość. I świat staje się kolorowy"; „Powitaj otwartość", „Otwartość zbliża", „Zdziwisz się, jak otwartość zmienia świat".

Marka Hoop Cola chce zachęcać Polaków, aby otworzyli się na siebie i na nowe sytuacje. Działania outdoorowe są częścią kampanii reklamowej „Hoop Cola. Odkręć się na innych", która jest prowadzona od kwietnia 2009 w stacjach telewizyjnych TVN i Polsat oraz w Internecie. W kwietniu br. marka zmieniła logo, etykietę, butelkę oraz platformę komunikacji. Ruszyła również strona www.hoopcola.pl.

Kreację kampanii stworzyła agencja Hand Made, media zakupiono we własnym zakresie, we współpracy z firmą POS Media Poland.