• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hoop może wprowadzić do Polski nową markę energetyków przejętą przez Kofolę

W kwietniu br. Kofola przejęła markę energetyków spółki Pinelli, która 15 lat temu jako pierwsza zaproponowała czeskim konsumentom napój energetyzujący. Prezes Hoop Polska dość powściągliwie komentuje plany wejścia brandu na polski rynek. - Wszystko może się zdarzyć - mówi Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.
  • Autor: Weronika Kreczko, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-07-2011, 10:40
Hoop może wprowadzić do Polski nową markę energetyków przejętą przez Kofolę
Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska

- Szansa na zaistnienie jest zawsze. Jeśli grupa zakupi markę w jednym kraju, pojawią się dyskusje na temat rozszerzenia obszaru jej obecności. Wprowadzenie brandu na nowe rynki polega przede wszystkim na wyborze odpowiedniego czasu. Dziś w ogóle się tym nie zajmujemy, nie dyskutujemy, czy chcemy to robić czy nie. Ja się trzymam planu, który mamy w Polsce. Kofola kupiła spółkę Pinelli w kwietniu tego roku. Uważam, że nie jest to powód, aby w Polsce zmieniać wszystkie plany na ten rok - komentuje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Martin Mateáš, prezes zarządu Hoop Polska.

Natomiast jeśli chodzi o markę energetyków R20, nie należy spodziewać się gwałtownych ruchów inwestycyjnych. - Jest cisza i tak pozostanie. Nie planujemy umacniania marki. Brand istnieje, nie zamierzamy jednak inwestować w jego rozbudowę, rozwój - podsumuje prezes Hoop Polska.

 

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • marcin 2011-07-15 12:19:57

    fajny ten Marcin ;p

    Odpowiedz
  • observ 2011-07-15 13:08:57

    Co za pojechany gostek, na każdym zdjęciu jakby wcielał się w modela. Co za narcyz pojechany. niech się weźmie za pracę a nie autokreacje. Za buźke mu nikt nie kupi tego syfu.

    Odpowiedz
  • kofolak 2011-07-15 15:57:01

    a kiedy wprowadzicie cole kofola do polski?

    Odpowiedz
  • Arek 2011-07-15 17:25:51

    pani weronika kreczko chyba jest na pol etatu w hoopie :) by the way - juz sie rzucaja konsumenci na energetyki kofoli tak jak sie rzucaja na wszystkie ich produkty !!! ale dyr marketingu budzet na reklame w tv dostanie, na miescie ludzie z branzy mowia ze jest najlepszy w zlecaniu klipow :)

    Odpowiedz
  • dfc 2011-07-18 09:49:47

    Skończcie już lansować tą Kofolę, i tego facecika.... bo mnie mdli jak widzę go co drugi dzień tutaj. Kofola to firma obecnie o marginalnej pozycji na rynku i nie sa warci takiego sztucznego ich lansowania....

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!