• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Hoop Polska wprowadza na rynek wody ziołowe

Białowieski Zdrój z portfolio Hoop Polska rozwija nową kategorię i jako pierwszy na rynku wprowadza wody ziołowe.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 11-06-2012, 15:49

Po raz pierwszy na polskim rynku wprowadzone zostaną wody ziołowe. Z uwagi na zastosowanie naturalnych ekstraktów ziołowych, to innowacyjny produkt z obszaru wód smakowych. Pod marką Białowieski Zdrój dostępne będą wody o smaku rumianku oraz melisy - dwóch najbardziej popularnych polskich ziół.

- Dotychczas konsument miał wyłącznie wybór owocowych wód smakowych. Nowe smaki - rumianek i melisa - są odpowiedzią na zmieniające się oczekiwania polskich konsumentów - mówi Tomasz Olak, Senior Brand Manager Hoop Polska.

Ziołowa wersja wód Białowieski Zdrój skierowana jest głównie do kobiet. Produkt ma atrakcyjne kolorystycznie i nowoczesne opakowanie, nawiązujące do istoty marki: spokoju, elegancji i wysokiej jakości.

Wody dostępne są w wersji niegazowanej. Obok opakowania 1,5l, można będzie kupić wodę Białowieski Zdrój o smaku rumianku i o smaku melisy w butelkach o innowacyjnej na polskim rynku pojemności 0,75l.

Wprowadzeniu wody na rynek będą towarzyszyć działania promocyjne i reklamowe - większość z nich zaplanowana jest na miesiące letnie. Przewidziano działania z zakresu ATL oraz social media.

Czytaj także: Czeka nas dynamiczny rok - cały wywiad z Martinem Mateasem, prezesem Hoop Polska

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • f 2012-06-11 23:49:24

    ja czekam na wode o smaku żubrówki!!!

    Odpowiedz
  • kbx1 2012-06-12 10:33:57

    Tak szczerze (i nie kieruje tego pod adresem redaktora), patrząc z pewnej \"zdrowej\" perspektywy, to myślę, że ludzkość dzisiaj doszła do sporego stopnia zidiocenia. Woda w butelce o \"innowacyjnej pojemności\" jest tego przykładem. Ale też to, że tylu ludzi na świecie oddaje się ambitnym zajęciom typu...jaki kolor i kształt ma mieć butelka na wodę....WOW!

    Odpowiedz
  • Fan 2012-06-12 10:50:44

    A na koniec dnia Kofola stwierdzi że opuszcza polski rynek. Wszystkie ich hity: Jupik, Arctic, herbaty Pickwik czy teraz ziołowe to niewypały. Nie wspomnę już o dziale sprzedaży szczególnie nowoczesnym. To nie Danone z nawet Cisowianka. Nie ta liga...

    Odpowiedz
  • blogkupca.pl 2012-06-12 13:40:39

    Tomek, jeśli ziołowe i sukces!, to tylko o jednym smaku zioła. Inaczej nic z tego. Oczywiście to żart, ale czasem trzeba. szczególnie kiedy widać ja się motacie. Zostawcie wodę, bo to nie jest wasz rynek i taka jest prawda. Zresztą poczytaj o wodzie na blogu. Jest tam kilka istotnych informacji o tym jak będzie ewoluował rynek tej kategorii z czasem.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!